news08.net/ads.txt

ההורים במושבה מוחים על סגירת גנים; ראש המועצה, גבי גאון: “במקום להמתין להתייחסותי, מיהרו לפרסם זאת”

במסגרת היערכות לקראת שנת הלימודים הבאה (תשפ”ב) קיימו הנהגת ההורים במושבה מספר פגישות עבודה עם נציגי הרשות ומחלקת החינוך, מהן עלה, בין היתר, כי בכוונת הרשות להורות גם בשנה הקרובה על סגירת גן נוסף בזרם החינוך הממלכתי. בעקבות כך קראו בהנהגה להצטרף לשביתת מחאה והזדהות ביום שישי הקרוב (4.6) למשך שעה, באופן שבו שהילדים יגיעו למסגרות רק בשעה 09:00.

 

כאמור, החלטה זו, המצטרפת להחלטה משנה קודמת על סגירת גן נוסף בזרם החינוך הממלכתי (ירידה מ-11 ל-9 גנים בשנתיים) מובילה למצב בו מרבית הגנים בזרם חינוכי זה (7 מתוך 9) יהיו מלאים עד אפס מקום (35 ילדים בגן עם שתי נשות צוות), באופן הפוגע בילדים, בצוותי ההוראה וההורים. עמדתם  של הנהגת ההורים היישובית שאף הוצגה בכל דיון הינה שאין מקום לצמצום הגנים והגדלת מספר הילדים בכל גן.

ראש המועצה, גבי גאון מסר כי במועצה נערכים מדי שנה לתכנית שיבוץ הילדים לקראת השנה החדשה ללא שום שינוי מהשנים הקודמות: “התכנית נבנית כל שנה מחדש והיא מבוססת על נתוני הרישום בלבד ובהתאם להנחיות משרד החינוך כך שאין כאן שום דבר מיוחד ושונה. חשוב לציין, כי למרות הירידה הקלה והמתמשכת במספר הילדים (זה כבר כמה שנים ברציפות), אנו מתחילים בנייה של 2 גנים חדשים. לכן, אנו בונים גנים ולא סוגרים.

ביום רביעי נשלח אליי מכתב בנושא רישום לגנים. במקום להמתין להתייחסותי לפנייה, באופן תמוה מיהרו לפרסם זאת באופן חד צדדי, זאת לצד הניסיון כביכול להציג רושם של צד אחד “דואג” וצד אחר שאינו כזה – שהוא כמובן חסר שחר. אינני יודע בשלב זה מהם המניעים מאחורי התנהלות זו, אך כמו תמיד תצא התייחסות עניינית למכתב. שמה הטוב של מערכת החינוך במזכרת בתיה נבנה בעמל רב, ברגישות ובאחריות רבה וזוכה לפרגון מקיר לקיר. היקפי ההשקעות בחינוך הם חסרי תקדים בשנתיים האחרונות ויחד נמשיך כל העת לקדם ולחזק כי החינוך נמצא במרכז ובליבת שליחותינו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן