news08.net/ads.txt

ההצעות של צור אושרו: כיבוד וציון יום ההוקרה לנפגעי פעולות האיבה וגידור דקורטיבי באתרי בנייה

שתי הצעות לסדר שהציג חבר מועצת העיר גיא צור בישיבת המועצה האחרונה – אושרו. האחת עוסקת בכיבוד וציון יום הוקרה למען נפגעים בפעולות איבה ובמערכות ישראל והאחרת בנוגע לגידור אתרי בנייה באופן שישפר את חזותם.

בעניין ההצעה הראשונה – כיבוד וציון יום הוקרה למען נפגעים בפעולות איבה ובמערכות ישראל – אמר צור הבוקר (ראשון) כי “חוסנה של קהילה נמדד באחדותה, יום ההוקרה מצוין מדי שנה בי”ז בכסלו החל משנת 2014 אישור ההחלטה משמעה הכרה והערכה בתודה מצד הגופים הרשמיים המייצגים את העיר לפצועים. העיר רחובות תורמת ותרמה רבות לביצור ביטחון ישראל בניה ובנותיה שילמו ומשלמים מחירים כבדים בגוף ונפש באמצעות ציון היום הייחודי נראה את הערכתנו ואת חוסננו כעיר. יצירת פעילויות שונות של הערכה והוקרה ברמה העירונית לציון היום המיוחד יכולים לעשות שינויים גדולים. רחובות מחבקת את הפצועים ואנחנו שולחים חיבוק ותמיכה גם ביום זה גם במהלך כל השנה”.

צור, מחזיק תיק פרויקטים והתחדשות עירונית התייחס להצעתו הנובךת ואמר כי גידור דקורטיבי לאתרי הבנייה הוא אמנם צעד זעיר, אך כזה שיכול לחולל שינוי משמעותי. “זהו לא סוד שהעיר רחובות בתנופת בנייה. כאשר נעניק מראה רענן ודקורטיבי לאתרי הבנייה – נאפשר גם את פרסומו ונקלע לשתי מטרות: שיפור החזות החיצונית של האתר וגם ערך מוסף שירותי – הן לתושב והן ליזם הפרויקט. למעשה ההצעה הזו מאגדת בין שני הדברים ומהווה חלק מתפיסה כוללת בה העירייה רוצה לייצר סנכרון וסינרגיה לרווחת כולם. מעבר לכך, הדרישה אינה משנה משמעותית את עלות הגידור אך ללא ספק משפרת משמעותית את חזות העיר”.

**

כזכור, צור הינו שיאן ההצעות לסדר שאושרו במועצת העיר ונראה כי גם כעת ממשיך צור בפועלו זה. “אני שמח על ההכרה ויותר מכך שמח על השותפות בהנהגתו של ראש העיר רחמים מלול ושל שאר חברי וחברות המועצה באישור ההצעות”, אמר. “מה שעושה את הניסוח והאישור מרגש במיוחד היא הידיעה שהדברים מגיעים מהשטח ואני קורא לתושבים להמשיך ולפנות אליי ולהפוך את ההצעות שלהם להצעות לסדר ומשם להחלטה שישפיעו על העתיד של רחובות. לכולנו רצון משותף והוא שיפורה וקידומה של עירנו האהובה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן