news08.net/ads.txt

הוועדה המחוזית אישרה- התחדשות המע”ר ברמלה: 1,250 דירות ו-300 חדרי מלון

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז, החליטה לאמץ את מסמך המדיניות להתחדשות המע”ר ברמלה. המסמך הוכן ע”י עיריית רמלה, אגף ההנדסה, על שטח של 120 דונם במרכז העיר במשולש הרחובות הרצל, ויצמן ודני מס.  המע”ר החדש יכלול 1,250 יח”ד, כ-300 חדרי מלון, מבני ציבור וכן 125,000 מ”ר של מסחר ותעסוקה.

   

ראש העיר מיכאל וידל ציין כי, מסמך המדיניות הוכן כדי לתת מענה תכנוני רחב ליוזמות תכנוניות נקודתיות בשטח יוזמות נקודתיות רבות בתחום התכנון וכן לאור חוסר הצלחה במימוש התכנית המאושרת משנות  ה-90 שיצרה שטחים פנויים וכן שטחים רבים בבינוי דליל.  ראש העיר רמלה, מיכאל וידל: “התחדשותו של המע”ר הנו חלק מתנופת הפיתוח שחווה העיר רמלה הן בפיתוח של שכונות חדשות במסגרת הסכם הגג, הן בפרויקטים של התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות, תכניות לשדרוג אזורי התעסוקה, וכן המעבר הצפוי של הבקו”ם. כל אלו מהווים הזדמנות לפיתוח של מרכז העיר,  אשר מהווה עיר מחוז, והגדלת היצע השטחים המודרניים למסחר ותעסוקה.”

המע”ר תוכנן כמרכז האזרחי של העיר וכלל מבנים ושירותים רבים, כגון: בניין העירייה, בית משפט השלום, היכל התרבות, הספרייה העירונית ותחנת משטרה. מיקומו של המע”ר הופך אותו להיות חוליה מקשרת בין העיר העתיקה לעיר הוותיקה. על פי עקרונות התכנון החדש אזור התכנון חולק ל-7 תתי מתחמים אשר כל אחד יוכל להיות מתוכנן כיחידה עצמאית, כאשר לאורך הרחובות הראשיים תתאפשר בנייה אינטנסיבית יותר. על פי התכנון בלב המתחם יוקם מדרחוב מסחרי אשר יהפוך להיות חלק מהציר התיירותי של העיר, המקשר בין האתרים ההיסטוריים מתחם המגדל הלבן לבין בריכת הקשתות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן