news08.net/ads.txt

הווריאנט ההודי מתפשט: איך הגיבו בעיריית רמלה?

הערכות עדכניות שנערכו במערכת הבריאות מגלות כי הזן ההודי התפשט בישראל באופן נרחב הרבה יותר משקבעו ההערכות הקודמות. למעשה גורמי המקצוע סוברים כי הזן ההודי הפך לדומיננטי ביותר ומופיע בקרב כ-70% מהנדבקים החדשים שמתגלים בארץ. עיריית רמלה צופה מקרוב אחר ההתפרצויות במוסדות החינוך בארץ ועלולה לנקוט בצעדים.

בהודעה שהוציא משרד הבריאות נכתב כי בהמשך לעליה בתחלואת קורונה בקרב ילדים בימים האחרונים, ולנוכח ההתפרצויות האחרונות בבתי הספר במודיעין, בבנימינה ובמקומות נוספים, התקיים דיון מיוחד במשרד הבריאות על ידי צוות המומחים בנושא הרחבת החיסון לבני נוער בגילאי 12-15.

“בדיון הוצג מהלך החיסון בבני נוער בישראל עד כה, וכן הוצג כי בארה”ב חוסנו עד כה 2.5 מיליון נערים ונערות ללא תופעות לוואי מיוחדות”, כתבו במשרד הבריאות. “וזאת בהמשך לעבודה שנעשתה במדינת ישראל שהראתה על תופעות לוואי נדירות ובלתי חמורות”.

“לפיכך בנקודת הזמן הנוכחית, נצבר ניסיון משמעותי ביחס לחיסון בני נוער בגילאי 12-15, על מנת להמשיך ולהרחיב את החיסון לבני הנוער. בהנחיית שר הבריאות, קיים מנכ”ל המשרד פרופ’ חזי לוי, דיון מיוחד בהשתתפות פרויקטור הקורונה פרופ’ נחמן אש, מומחים מקרב הצט”מ ורפואת ילדים, נציגי קופות חולים והנהלת המשרד, במהלכו הוחלט לאמץ את החלטת המומחים להמליץ על הרחבת החיסון לבני הנוער בגילאים 12-15”.

נציין  כי בעקבות התפרצויות של נגיף הקורונה, נחתם ע”י מנכ”ל משרד הבריאות, פרופ’ חזי לוי, צו בידוד בית מתוקן, המחייב עטיית מסיכות בבתי ספר בשטחים סגורים ופתוחים, בישובים בנימינה ומודיעין מכבים רעות – בכל שטח בית הספר כולל שטח פתח. לנוכח ההתפרצות פרסמה עיריית רחובות המלצה לפיה קברניטי אגף החינוך ימליצו לאנשי חינוך ולתלמידים לעטות מסכות בכדי למנוע חדירה של נגיף הקורונה או הווריאנט ההודי לתוך מוסדות החינוך בפרט ולתוך העיר בכלל.

עיריית רמלה שעוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות מסרה לחדשות 08 כי: “העירייה מקיימת הערכת מצב מידי יום בכדי לבחון את מצב הקורונה העירוני. בדיונים עם משרד הבריאות והחינוך יצוין כי בשלב זה אין שינוי בהנחיות. ככל שיהיו עדכונים תצא הודעה בנושא”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן