news08.net/ads.txt

הוסר האיום על הפסקת הטיסות לאילת בסיוע של משרד התחבורה והאוצר

לאחר התחזית על הפסקת התעופה הישראלית עם הודעת חברת ״ישראייר״ לאחרונה על הפסקת הטיסות לאילת ולאחר שחברת ״ארקיע״ הפסיקה את הטיסות עם פרוץ משבר הקורונה, נחלצה הממשלה בהובלת שרת התחבורה – חה״כ מירי רגב, לסייע לעיר אילת עם הענקת רשת ביטחון לחברת ״ישראייר״ שמאפשרת הגדלת מספר הטיסות ביום מ 2-3 טיסות ל 6-8 ביום כולל טיסת בוקר (7:30) וטיסת ערב (17:30) לטובת תושבי אילת הטסים למרכז וטיסה ביום שישי לטובת הטסת רופאים, חיילים ועוד. ״המתווה בהובלת שרת התחבורה – מירי רגב בשיתוף משרד האוצר יאפשר המשך חיים ראויים לתושבי אילת״ אמר ראש עיריית אילת – מאיר יצחק הלוי, שניהל בימים האחרונים שיח ארוך עם כל הגורמים הרלוונטיים.

תושבי אילת יכולים לנשום לעת עתה לרווחה עם הסרת האיום של הפסקת הטיסות לאילת וממנה. חברת ״ישראייר״ לא תסגור כאמור את הקו לאילת, לאחר שמשרדי התחבורה והאוצר התחייבו לסבסד את הפעלתו.

ראש העירייה ברך כאמור על החלטה והדגיש את חשיבות הטיסות לתושבי העיר בכלל ובפרט לתושביה החולים הנזקקים לטיפולים רפואיים מחוץ לאילת. לא מיותר לציין כי צמצום הטיסות כל שכן הפסקה שלהן היתה מוסיפה עומסים כבדים על כביש 90 שגבה לא אחת חיים וכך גם עומסי רכבים בלתי סבירים בתוך העיר. ״בימים אלה שאילת חזרה לארח את המוני ישראל, תוספת הטיסות תסייע לחיזוק ענף התיירות וכך גם לכלכלת העיר שניזוקה קשות בעקבות משבר הקורונה״ סיכם ראש העירייה והדגיש, כי על רקע האמור לא ניתן להסתפק במספר בודד של טיסות וכי נדרשת הגדלה של הפעילות כפי שהיתה קודם לכן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן