news08.net/ads.txt

החלו עבודות תשתית להצבת עמדות צפייה ממוחשבות ברחבי גדרה

בימים האחרונים החלה מחלקת התפעול במועצה המקומית גדרה לבצע עבודות תשתית להקמת עמדות צפייה ממוחשבות ברחבי המושבה. מטרת העמדות החדשות היא התייעלות ושיפור המרחב הציבורי במושבה באמצעות הצגת מידע יישובי ומידע שימושי לתושבים. השילוט ינגיש באופן ידידותי ואינטראקטיבי מידע במוקדים שונים ביישוב. בתוך כך, יותקנו עמדות צפייה במרכז גוזלן, במתחם הספורטק ובגן שבע. בהמשך מתוכננות עמדות נוספות במבנה המועצה, במבנה הספרייה ובמבנה מרכז “אופק”.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: ״בין המטרות המרכזיות שהצבתי למועצה היא מתן מענה ושירות מיטבי לתושבים. כחלק מכך, שמתי ליעד לפתוח ערוצי תקשורת מגוונים באמצעותם תושבי גדרה יקבלו את כל המידע הדרוש מהמועצה בצורה האיכותית, המתקדמת והמהירה ביותר, גם במרחב הציבורי. מיזם זה הוא צעד נוסף לשיפור ומיטוב השירות של המועצה המקומית גדרה. תודה למחלקת התפעול במועצה ולדוברת המועצה מאיה גנון על העשייה לטובת יצירת דרכים נוספות להנגשת המידע לתושבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן