news08.net/ads.txt

החל מהחודש הבא: יחלו לפעול מזנונים לממכר מזון ושתיה בבתי הספר על יסודיים בנס ציונה

לאחר שנים, בהובלת החברה לתרבות ופנאי, הושג הסדר עם המפעיל הקודם, במסגרתו נרכשו העגלות המוצבות בבתי הספר העל יסודיים על ידי החברה. תוך שיתוף פעולה מלא עם ועדי ההורים, פורסם קול קורא ונבחר המפעיל החדש “חברת בריא בריבוע”

המזנונים בבתי הספר העל היסודיים מושבתים כבר מספר שנים ואינם נותנים מענה לתלמידים אשר שוהים בבתי הספר ימים ארוכים. בהמשך ליוזמת ראש העיר, הצליחה החברה לתרבות ופנאי להגיע להסדר עם המפעיל הקודם, לרכוש את העגלות ולמסור את זיכיון ההפעלה למפעיל החדש אשר צפוי להתחיל לפעול במהלך חודש דצמבר הקרוב בבתי הספר: פארק המדע, בן יהודה, בן גוריון וגולדה מאיר

במסגרת ההסכם יחזרו לפעול גם המזנונים במשכן לאמנויות הבמה ובבית הפנאי. הזכיין הנבחר, חברת בריא בריבוע, מפעילה שנים רבות מזנונים במערכת החינוך ברחבי הארץ בהצלחה רבה ועל פי ההסכם החדש יקפיד הזכיין על מכירת מזון ושתייה הכולל מבחר מוצרים מזינים ובריאים במחירים מפוקחים.

ראש העיר שמואל בוקסר: “ראיתי לנגד עיניי לפני הכל את טובת התלמידים. אני שמח שהצלחנו לאחר שנים רבות להגיע להסדר עם המפעיל הקודם ולבחור תוך שיתוף פעולה פורה עם ועדי ההורים ספק חדש אשר התחייב על שרות איכותי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן