news08.net/ads.txt

החל מיום ראשון: הפסקת הזנת ארוחות בוקר בחלק מגני הילדים ברמלה

במהלך חודש אוקטובר, קיבלו רבים מהורי העיר הודעה מטעם עיריית רמלה אשר מודיעה על הפסקת הזנת הבוקר החל מיום ראשון (17.10) בשל אי הסדרת תשלום אצל חלק מההורים. במכתב שנשלח לעיריית רמלה, חברי האופוזיציה מחו על ההחלטה: “פוגעת באופן מהותי בילדים, רומסת את יסודות החמלה ופוגעת בשוויון בין ילד לילד בארוחת בוקר”. 

ההורים זעמו לאחר שנמסרה ההודעה. מאיר, תושב העיר סיפר: “הם רואים רק את עצמם שכחו לרגע את המצב הסוציו-אקונומי בעיר שלצערנו יש אנשים שיידם אינה משגת צריך לזעזע את הנהלת העיר והחינוך בעיר עד שישנו את החלטה”. נוי, תושבת העיר הוסיפה: “גם אצלנו קיבלנו את ההודעה הזו. זאת פשוט חוצפה!!! שילמו כבר את הכסף, ועכשיו לא נותנים הזנת בוקר כי חלק מההורים לא שילמו. למה ההורים שכן שילמו צריכים להתמודד עם זה?! למה אני שכן שילמתי צריכה להתחיל כל בוקר להתעסק במה להכין לילדים לגן?!”.

חברי האופוזיציה ביניהם – רותם כהן כחלון, שמעון שלוש, הראל שוהם, משה שטה, שלחו מכתב לעיריית רמלה להסיר את איום הפסקת האוכל: “ניתן למצוא פתרונות מתאימים לגבייה ולבצע תשאול על ידי מחלקות העירייה, ביניהם מחלקת הרווחה ולהסדיר סבסוד הזנה לאלו שזקוקים לכך”.

מעיריית רמלה נמסר: “לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ”ב, פנתה העירייה להורי גני הילדים להצטרף לתכנית הזנת הבוקר העירונית. על אף חשיבותה, הזנת בוקר ע”י הרשות הינה במסגרת שירותים מרצון ובהתאם להחלטת ההורים בכל גן. במסגרת ההזנה העירייה מספקת באופן ישיר את המצרכים לגני הילדים ובכך כל הילדים בגן זוכים לארוחה מגוונת, מזינה אחידה ובריאה המבוססת על ההוראות והמלצות של משרד הבריאות.

לראייה רוב הורי הילדים בגנים בחרו לשלם ולקחת חלק בפרויקט זה. יודגש כי התשלום להזנת בוקר פועל ברוב הרשויות בארץ בצורה דומה בהתאם לחוזר מנכ”ל. עם זאת עלה כי במספר גנים ברמלה, קיימת השתתפות דלה ביותר (לדוגמה גן עם רישום של 2 ילדים מתוך 35) על כן נמסרה הודעה להורים כי ההזנה תסתיים השבוע, ומשבוע הבא הם נדרשים לשלוח את ילידיהם עם ארוחת בוקר. נציין כי בשנה שעברה בצל משבר הקורונה נדרשה העירייה לממן מעל 300 אש”ח תשלומי הזנה שלא שולמו באופן סדיר או מלא ע”י הורים. הורים המתקשים עם התשלום מוזמנים לפנות לאגף החינוך לצורך הסדר סיוע בתשלום גמיש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן