news08.net/ads.txt

החל מיום ראשון: מתווה “הכיתה הירוקה” יוצא לדרך במושבה | כל הפרטים

החל מיום ראשון הקרוב, (24/10), יופעל בכל המסגרות החינוכיות (הציבוריות) במושבה, מתווה ״הכיתה הירוקה״ של משרד החינוך, שמטרתו להבטיח את השמירה על בריאות התלמידים והצוותים, לצמצם את שרשרת ההדבקה ולהגדיל את אחוזי הפטורים מבידוד.
במסגרת המתווה, תלמיד בבית ספר או בגן, לרבות צהרון המצוי בשטח בית הספר או הגן, השוהה בבידוד בעקבות מגע הדוק עם חולה בכיתה מסוימת במוסד החינוכי:
– יהיה רשאי לצאת ממקום הבידוד לצורך שהייה במוסד החינוכי, לרבות לצורך הגעה וחזרה ממנו בכל דרך שהיא (הסעה מאורגנת, תחבורה ציבורית וכדומה).
– יידרש לשהות במקום הבידוד עם בני הבית המתגוררים עימו בשגרה ולא מעבר לכך.
כל זאת, בכפוף לתוצאת בדיקת pcr שלילית, ובדיקות אנטיגן אשר יבוצעו מדי יום במשך שבוע במוסד החינוכי.
כידוע, ביום ראשון, מתווה הפטור מבידוד בכיתות יורחב ויתקיים בגני הילדים ובבתי הספר ברשויות ירוקות וצהובות. כך הכריע ראש הממשלה נפתלי בנט בתום דיון עם משרדי הבריאות והחינוך. למרות ששרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, ביקשה להרחיב את מתווה הכיתה הירוקה גם לרשויות אדומות וכתומות (נכון לבוקר זה ישנן כ-30 כאלה), ראש הממשלה בנט הכריע כי לגבי רשויות כתומות ואדומות יגובש על ידי משרד הבריאות מתווה אחר, כנראה במתכונת “מגן חינוך” שיכלול בדיקות שבועיות בכל כיתה. ייתכן שממוני הקורונה בבתי הספר הם אלה שיוכשרו לבצע את הדיגום.עוד הוחלט כי תלמידים שבכיתתם התגלה חולה מאומת, לא יורשו להשתתף בשעות אחר הצהריים בפעילויות שדורשות “תו ירוק” כמו אירועים ומסעדות. זאת במטרה לצמצם את סיכויי ההדבקה ולשמור על בריאות התלמידים, במקביל להשארת מערכת החינוך פתוחה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן