news08.net/ads.txt

החקלאי נאלץ למכור קטיף שלם של חסות בשקל אחד בלבד; תושבי קרית גת נחלצו לעזרתו: “זה הזמן שלנו לעזור”

משבר הקורונה לא פוסח על אף אדם, אשר פגע בכיס של רבים מתושבי המדינה. אחד מהם הוא החקלאי שמעון זנזורי ממושב שדה עוזיהו, שנאלץ למכור את שדות החסה שלו בשקל אחד בלבד. בעקבות הוידאו שפרסם, תושבים מקרית גת, נחלצו לעזרתו, עמדו בתור לקנות את החסות, ולמכור אותם לתושבים הרבים.

מתן, תושב קרית גת, לקח חלק ביוזמה המרגשת:  “ראיתי מודעה של חקלאי שנתקע עם טון חסה. התארגנתי יחד עם עוד כמה חברים לקחת את החסות לקרית גת ולעזור על הדרך גם לתושבי קרית גת – שהזמינו מראש. הייתה היענות גדולה מאוד, מכרנו 800 -700 יחידות של חסה. זה הזמן שלנו לעזור”. מתן מוסיף, שהכסף שנאסף, נתרם למשפחות נזקקות, “דאגנו לאסוף הכל ולשלוח למשפחות הללו, יש חג שמתקרב”.

בתאל, אף היא תושבת העיר: “זו הייתה יוזמה מדהימה, גם אני שמחתי לקחת חלק ודאגנו לשים דוכן, ומכרנו פולים, פלפל חריף, לימונים, ותפוזים”.

אין מה לומר, תושבי קרית גת, כמו עם ישראל, מאוחדים בעת הזאת, תקופה מורכבת לכל המדינה – והתושבים המסייעים לתושבים אחרים, ממלאים לכולנו את הלב. על זה נאמר: עם ישראל חי.

לכתבה שפרסמנו על משק זנזורי לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן