news08.net/ads.txt

הטור של מיטל קדוש | פורים למבוגרים: פמיניזם – OUT, תחפושות סקסיות-IN

השבוע קראתי טור שנכתב לכבוד פורים שדיבר על התחפושות הסקסיות של הנשים. ו

אני מצטטת: ״בפורים, כמו בחיים האמיתיים, גברים יכולים להיות מה שהם רוצים. מצחיקים או מקוריים או מגניבים, או אפילו סקסיים, גיקים או היפסטרים או אפילו אינטלקטואלים.
אבל את? לא מותק, את תראי מי שאת באמת. זה איך אומרים, לא כזה סקסי. וסקסי – תלמדי- זה כל מה שכדאי שאת תהיי.

“ואני אומרת, הפוך, גוטה, הפוך. הכותבת הפמיניסטית כנראה התבלבלה, משפטים כאלה הם בדיוק ההיפך מההגדרה שלי לפמיניזם. למה הפוך? כי בחיים האמיתיים אומרים לנו, אל תהיו פרובוקטיביות, הצניעו את הסקסיות שלכן, שפן הזאב הגדול לא יבוא ויטרוף אתכן. מגדירים לנו מה הוא לבוש מכובד ומה משדר זול, אנחנו חיים וחיות בתבניות.

אז הגיע פורים, ובפורים מותר לנו להיות מה שבא לנו, מבלי שישפטו אותנו, ופעם אחת בשנה, בלי קשר לחיים האמיתיים מותר לנו להיות מה שבא לנו מבלי שישפטו, להבליט מה שבא לנו מבלי שיגדירו אותנו. פעם אחת בשנה פשוט להרגיש איך זה להיות מישהי אחרת, אולי חשופה, אולי פרובוקטיבית, אולי סקסית מידי, זכותינו.

אז נשים אהובות שלי תנצלו את הפורים הזה להיות מה שבא לכן, איך שבא לכן. יום בשנה, אין מוסכמות חברתיות, תעלו על גרביוני רשת ומחשוף גדול ופשוט תהנו. אגב, אתן יפות וסקסיות כל הזמן כל השנה, אבל אם בא לכן לעוף, אני אתכן.

למי יש תחפושת סקסית להשאיל לי?

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן