news08.net/ads.txt

המושיע | האם זה האיש שיציל את החינוך באילת??

בשקט בשקט מפלס לו סא”ל (במיל’) ערן מסס את הדרך להיות מניה ששווה להשקיע בה בעיר אילת – ולראייה: מסס, תושב אילת בחמש השנים האחרונות, נבחר לאחרונה לרכז את פרויקט “מגן חינוך”. על הפרויקט שיתקיים באילת דיווחנו כאן – בחדשות 08, לראשונה. לחדשות 08 נודע כי מסס מתנדב מטעם קב”ט מחוז משרד החינוך לטובת ההסברה בפרויקט החשוב.

“מדובר בדמות יוצאת דופן בנוף האילתי, ממוקד מטרה, טיפוס שלא הכרנו, הלוואי שיציל את החינוך באילת, כי הילדים שלנו בהחלט זקוקים למושיע. אפילו את תקציב החינוך לא הגדילו בשנה הזאת”, אמר לחדשות 08, תושב העיר.

מבדיקה שערכנו אכן, בידיעת הדוברות שנשלחה לפני כחודשיים צוין כי “תקציב העירייה לשנת 2021 העומד על 563.3 מיליון ש״ח עבר פה אחד במועצת העיר. משבר הקורונה המתמשך, שכולל משבר בריאותי וכלכלי בכל הארץ ואי ודאות לגבי תקציב המדינה לשנת 2021, הובילו לבניית תקציב עירייה שמרני, הקטן ב- 11 מיליון ₪ בהשוואה לתקציב 2020 זאת לצד גידול בתקציב פעולות הרווחה ושמירה על תקציב החינוך“. בערים אחרות, אגב, מקפידים להגדיל מידי שנה את תקציב החינוך.

●●●

ייתכן ששמו של מסס מצלצל מוכר בקרב תושבי העיר שכן לפני מספר חודשים הוביל יוזמה כנגד עירית אילת ובמסגרתה דרש לשים דגש על אכיפה כנגד תופעת השכרת וילות בעיר לטובת קיום מסיבות ואירועים והשכרות יומיות הגורמים למטרדי רעש סביבתיים קשים המפרים את שלוותם של תושבי שכונת המגורים. לאחר שגיבש שורה של פעולות וגייס תושבים, הודיעה העירייה כי גורמי האכיפה ינקטו בכל האמצעים העומדים לרשותם, לרבות פירוק רמקולים במקום, ברירת קנס ועד הגשת כתב אישור כנגד שימוש חורג במבנה מגורים.

האלוף תמיר ידעי, חברו הקרוב, אמר בראיון שקיימתי עמו באוקטובר אשתקד כי “מסס הוא אומן ביחסי אנוש. הוא הצליח במעלה הדרך לנהל מערכות יחסים מאוד מורכבות – והוא תמיד ידע לגעת, מהחייל האחרון, ועד האנשים ברמות הכי גבוהות. הוא יודע לדבר את כל השפות, לגשת אל כל בנאדם. כשצריך, הוא יודע לעשות הומור ובעיקר הוא חבר טוב”.

●●●

אגב, עוד דמות מקומית שחייב לשים עליה עין גדולה – לחיזוק תחום החינוך הוא יו”ר הנהגת ההורים, איל סורגיט שמגן בגופו ובנפשו על ילדי העיר. רק לפני ארבעה ימים כתב סורגיט פוסט בו ציין “תלמידי ז עד י נשארים בבית עד הודעה חדשה!!! פעם אחר פעם פתחו את כל המדינה על חשבון הילדים שישבו בבית. אני אומר לכם ולהורים שלכם נחרצות ולא מעניין אותי הפוליטיקה ראש הממשלה ו119 חברי הכנסת הפכו אתכם למצורעים אחרת אין הסבר למה אתם שנה בבית וכל השאר יכולים ללמוד!!! מדינת ישראל הבג”ץ בדרך, לקחת ורצחתם את נפשם של ילדנו ואתם תשלמו את המחיר. אנחנו נגן עליהם בכל מחיר עד הילד והתלמיד האחרון“.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן