news08.net/ads.txt

המפעל הלוגיסטי ביבנה עלה בלהבות: “השריפה יכלה לגרום לנזק גדול יותר”

כיבוי אש

במרכז הלוגיסטי באזור התעשייה ביבנה פרצה שריפה כבדה, ולאחר קריאה ראשונה על פעולת הגלאים, הסייר של חברת צוות 3, גיל חמי (23), הגיע ראשון אל זירת האירוע ולאחריו נציג של המקום וגילו עשן מיתמר מהמבנה.

“הייתי מודע לסכנה, אבל רק חשבתי לעצמי: איך אני מכבה את השריפה. לנגד עיני ראיתי מה יכול היה להיגרם אם לא הייתי פועל באותו רגע”, שיחזר גיל את אותם רגעים. “לא ראיתי בעיניים, נכנסתי לתוך העשן וחיפשתי את צינור המים, פתחתי את הברז ורצתי לעבר השריפה וכיביתי אותה. השריפה הייתה יכולה לגרום לנזק גדול ביותר”.

 איציק, מנהל התפעול של המקום, כתב מכתב הוקרה לצוות 3 על פועלו ונחישותו של גיל חמי: “ללא היסוס ובגילוי אומץ רב החלו בפעולות לכיבוי השריפה, תוך שהם מזעיקים את כוחות כיבוי אש. יש לציין כי גיל לא עזב את מקום האירוע גם כשנציג החברה יצא לכוון את צוות כיבוי האש שהגיע למקום. אני רוצה להודות לגיל על מעשיו האמיצים ותרומתו הרבה לכך שהאירוע לא הפך לשריפת ענק שיכלה בקלות להסתיים באסון כבד”.

 את המכתב חתם במילים: “לכם צוות 3, אומר כי זכיתם בעובד משכמו ומעלה אשר ראה לנגד עיניו את מקור האש ולמרות שזה לא חלק מתפקידו, הצטרף בגבורה ואף הוביל את הטיפול ובכך עזר לנו לשמור על הבית. ישר כוח וכן ירבו אנשים כמותו”. מנכ”ל צוות 3 אבנר בן אריה העניק לגיל בונוס ומכתב תודה ואמר: “נחישותם של הסיירים שלנו ומקצועיותם הרבה תורמות להצלת חיי אדם. ישר כוח לגיל היקר על שמנע אסון”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן