news08.net/ads.txt

הניסוי שישגע מדינה שלמה יוצא לדרך: הנהגים שיקבלו 10,000 שקל אם לא ייכנסו לת”א בשעות השיא

 הניסוי המיוחד, יכלול בסופו 100 אלף משתתפים יחל השבוע בקמפיין גיוס של 15 אלף נהגים מכל רחבי הארץ,בפרט אלה המגיעים עם רכבם למטרופולינים הגדולים.

חברת נתיבי איילון הודיעה כי תתחיל השבוע בקמפיין לגיוס של 15 אלף נהגים מכל רחבי הארץ – שיוכלו לקבל עד 10,000 שקל בשנה, בהתאם למאפיינים של הנהגים.

תחילת הניסוי, שייקרא “דרך ערך”, יקבל כל משתתף תקציב וירטואלי של 4,500 שקל. ועם הזמן, התקציב יגדל או יקטן בהתאם לשינוים בהרגלי הנסיעה: היקף הנסיעות, נסיעה בגודש ומיקום הנסיעה. משתתף שיבחר לנסוע בתחבורה ציבורית או בנסיעות משותפות יתוגמל באמצעות הגדלת תקציבו.

מאידך, משתתף שיבחר לנסוע ברכבו הפרטי בשעות העומס ובאזורי ביקוש גבוהים במטרופולינים, יקטין משמעותית את תקציבו. בנוסף יעודד הפרויקט נסיעה שיתופית באמצעות הוספת תקציב למי שייקח מידי יום ברכבו 3 נוסעים ומעלה (כולל הנהג), כך שבסוף השנה הוא יוכל ליהנות מסכום של עד 10,000 שקל.

בנוסף לתמריץ הכספי בפרויקט, יינתנו למשתתפים שוברים שווי כסף כגון כרטיסים לסרט, קפה ומאפה ועוד שלל תמריצים. מטרת התמריצים להוות אמצעי נוסף ומשלים לעידוד שינוי ההתנהגות בפרויקט באמצעות אתגרים ותגמול על עמידה בהם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן