news08.net/ads.txt

הסאגה מסרבת להסתיים ביבנה: “הקבוצה החליטה שלא להענות לבקשתו של בראון להשתחרר”

הסאגה המתרחשת במכבי יבנה מסרבת להסתיים, כאשר הנהלת המועדון הודיעה רשמית שאינה נעתרת לבקשתו של בראון להשתחרר להפועל עפולה. עקב כך יוגב בן-סימון יוביל את הקבוצה במשחקים הקרובים.

מתוך הפוסט של מכבי יבנה שהועלה היום: “הנהלת הקבוצה הודיע אתמול למאמן הקבוצה, עידן בראון כי החליטה שלא להיענות לבקשתו להשתחרר להפועל עפולה. במהלך הלילה הודיע המאמן להנהלת הקבוצה כי החליט להתפטר מתפקידו. הנהלת הקבוצה תעמוד על זכותה לממש את ההסכם והמאמן יידרש לשאת בפיצוי הכספי לאגודה כפי שהוסכם מראש. צר לנו על התנהלותה של הפועל עפולה שבחרה לנהל מו”מ עם מאמן תחת חוזה בקבוצה. גם פנייתנו להנהלת עפולה להימנע ממעשה זה לא נענתה והם בחרו בכל זאת לפעול בדרך לא הגונה ולא אתית תוך פגיעה בקבוצתנו. עוזר המאמן, יוגב בן-סימון יוביל את הקבוצה באימונים ובמשחק החוץ הקרוב מול בית”ר נורדיה ירושלים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן