news08.net/ads.txt

“הפנים התמלאו בדמעות שאיימו להתפרץ” – תושב יבנה, אלי אלוש, נאלץ לבטל את בת המצווה של ביתו הקטנה

בת המצווה של הילדה הרביעית, האחרונה בשרשרת הבנות של אלי אלוש, נקבעה ליום ראשון האחרון. הכל כבר היה סגור: האולם ,התפאורה התקליטן ,הבגדים וכל האטרקציות החל ממגנטים וכלה בקיאק. רגע לפני הרגעה הגדול התפרצה הקורונה וכל יום הפתיעה עם הנחייה חדשה. “אנחנו יושבים מול החדשות ומול הודעות וואטסאפ. המשפחה מצרפת לא תגיע בגלל ביטול טיסות והדודה המבוגרת לא תבוא”, אמר השבוע אבא של הילדה, אלי אלוש והוסיף: “אני מעודד את הילדה ומבטיח שתהיה לה בת מצווה אש, בת מצווה טילים בדיוק כמו שהיה לכל האחיות שלה ואז מגיעה ההנחיה המחמירה – מותר להתכנס רק עד 100 אנשים והפנים המאוכזבות של יערה קורעות לי את הלב”.

איך הרגשת?

“הפנים, שרק אתמול קרנו בצילומי הבוק, מלאות בדמעות שמאיימות להתפרץ בגלל מגיפת הקורונה. אני לא ממש יודע איך לנחם כי הדחייה היא לזמן בלתי ידוע וכמה שאני מנסה ליפות ולהגיד לה: “הי. תראי יש כאן סיפור לנכדים ויהיו לך למזכרת שתי הזמנות…”, אני עדיין רואה כמה קשה לה להיפרד מהיום שחיכתה לו, הצטלמה עבורו, עבדה על ריקוד, קנתה שמלת חלומות, תכננה תכניות והיא מתרגשת לקראתו כבר חודשים ואז פתאום, הוא לא מתקיים והיא גם לא בטוחה שזה יקרה”.

חוסר ודאות קשה מנשוא. “אכן. אני לא יודע מתי הקורונה הזאת תהייה מאחורינו ובת מצווה לעומת חיי אדם זה באמת לא כוחות, אבל את הוירוס הזה, בשונה מהרבה אחרים לפניו אנחנו נזכור לעד. בתוך תוכי אני מקווה שרק בגלל הבת מצווה ורק שלא יחמיר יותר”.

איך אתה מעודד?

“אני שולח לכולנו המון כוחות לתקופה הקרובה. מביטים בתמונות של יערה מבוק בת המצווה שלא נחגוג בקרוב, אבל ביקשתי ממי שרוצה לשלוח לה ברכה מעודדת מוזמן בשמחה  – אני הבטחתי לה שזה יקרה”.

בשיחה עם יערה אלוש היא נשמעה מאוכזבת: “שלומי טוב, אבל אני בעיקר מבואסת. אני מרגישה עצובה ממש, מאוכזבת, מאוד ציפיתי לזה. הכנתי המון דברים כגון, ריקוד, בוק ועוד המון אטרקציות”.

מה את עושה בימים אלה?

“אני הרבה בבית מפני שלא טוב לצאת עקב הנגיף, אני מדברת עם חברים ועושה את העבודות שנתנו לנו. אני מנסה לעזור בבית עם אחיותי. רואים בלי סוף סדרות וזהו”.

חולמת על תאריך חדש?

“בינתיים אנחנו מקווים שזה יגמר לקראת הקיץ ונעשה את זה בתקופה הזאת. הייתי רוצה לאחל לכם בעיקר בריאות, תקשיבו להנחיות ויהיה טוב, תמנעו מלצאת מהבית על מנת שנסיים עם זה”.

מורן נזירי, מכרה של המשפחה, אמרה: “גם הבן שלנו אמור לחגוג בר מצווה מיד לאחר פסח ובסוף החודש היינו אמורים לטוס לתאילנד לטיול בר מצווה, כמובן שהטיול בוטל והאירוע נדחה לקיץ (בתקווה שהקורונה תהיה מאחורינו) .את העליה לתורה בינתיים השארנו בתאריך המקורי, בתקווה שנוכל לקיימה כמתוכנן. גם הבן שלנו מאוד התאכזב שבוטל הטיול ונדחה האירוע, אבל מהר מאוד הבין שזה לא תלוי בנו ויש דברים יותר גרועים. אני מאחלת ליערה המון מזל טוב ושתמיד תחייכי ותשמחי וכמובן לא לשכוח הרבה בריאות”.

רוזי רומנו הוסיפה: “זה בהחלט מבאס ועצוב, אבל עוד מעט הכל ייגמר ותהיה לך בת מצווה אש. כולם ישמחו כפול, גם על סיום התקופה הקשה וגם על חגיגות הבת מצווה. תהיה לך שמחה אמיתית – זה בטוח. חוץ מזה, עכשיו תתפנקי על אבא ואמא, יש לך אחלה סיבה”.

סימי פולק, חברת עבודה של אלי אלוש, אמרה: “יש לי בת אחת ויחידה, ואני זוכרת היטב את ההפקות ליום הולדת 12 שלה. אני לגמרי איתך בהתבאסות אבל מבטיחה לך שעם הורים ומשפחה כמו שלך, יש לי הרגשה שתחגגי בגדול. לפעמים, יש כוחות חזקים יותר מהתכניות שלנו. את מהממת ביופייך, בטוחה שגם חזקה באופייך ומבינה את המצב. שיהיה לך מזל טוב ואני מחכה לתמונות מהחגיגה הגדולה”

מיטל כהן, מסרה: “טיפונת סבלנות וגם זה יעבור ולך יישאר זיכרון מתוק ושמח מאירוע בלתי נשכח. המון מזל טוב ילדונת העתיד עוד פרוש לרגלייך. לפעמים יש מהמורות ולפעמים עליות אך בסוף כל עליה יש סיפוק והנאה וטיפונת מנוחה – זה רק פסק זמן לארגון מחדש”.

בת שבע הרוש סיכמה: “את חוגגת 12 זה אומר שאת בוגרת. נכון, זה מאכזב שלא תוכלי לחגוג בגדול את אירוע בגרותך אבל תחשבי על זה שזאת רק דחייה ואת המסיבה הגדולה עוד תחגגי בגדול עם משפחתך הנהדרת ועם כל החברים. אני מאחלת לך שהחיוך לא ימוש מפנייך, שתגדלי ותביאי אושר וגאווה להורייך ושתראי את הטוב בכל דבר. תווי פנייך מאירים ומלאי אהבה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן