news08.net/ads.txt

ה”פסטיבוק” חוזר בפעם השלישית – פסטיבל ספרים בסימן קהילה, חברה וסביבה

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו גם השנה, בפעם השלישית, את ה”פסטיבוק”, פסטיבל הספרים בסימן קהילה, ביום חמישי, 30.6, החל מהשעה 17:30, במתחם היקב ההיסטורי, ברחוב הנשיא הראשון. האירוע בתמיכת ראש העיר רחמים מלול וביוזמת חברת המועצה איטל בציר אלשיך.

הציבור הרחב מוזמן – ללא עלות

גם השנה, בפעם השלישית, יקיימו עיריית רחובות והחברה העירונית את ה”פסטיבוק”, פסטיבל הספרים בסימן קהילה, חברה בתמיכת ראש העיר רחמים מלול וביוזמת חברת המועצה איטל בציר אלשיך, האירוע יתקיים עם סיום שנת הלימודים בבתי הספר היסודיים ובגני הילדים, ביום חמישי, ה-30.6, החל מהשעה 17:30, במתחם היקב ההיסטורי, ברחוב הנשיא הראשון בעיר. למבקרים באירוע, מחכים מגוון מתחמים: מתחם קח תן – הציבור מוזמן להביא ספרים ובתמורה לקחת את אותה כמות ספרים שמסר. מתחם “סיפור חוזר” – ספרי יד 2 מקבוצת העסקים החברתית – “שכולו טוב” המעניקה הזדמנות לשיקום מתמודדי נפש בשוק החופשי, מתחם יצירה מחומרים ממוחזרים ומספרי יד 2. בשעה 18:00 תתקיים הצגת התיאטרון: “טוני קרטוני” של תיאטרון חוויה. הצגה קסומה על הפרדה ומיחזור, מתחם עוגיות ולימונדה ביתית שימכרו הילדים במחיר סמלי.

מתחם זולה, עם פופים המאפשרת להורים, סבים וסבתות לבלות עם הילדים ולהקריא להם ספרים. במתחם, כמו בכל שנה, תתקיים החלפת ספרים והציבור מוזמן להגיע עם ספרים מהבית ולקחת ספרים אחרים בחינם.

פינה של “סיפור חוזר”, רכישה ספרים יד 2 של רשת הספרים החברתית “סיפור חוזר” המאפשר למתמודדי נפש במסגרת שיקום תעסוקתי לחזור לקהילה.

100 הראשונים שיגיעו לפסטיבל יזכו בהאזנה לספרים מוקלטים למשך חודש חינם – כמדי שנה, גם הפעם 100 התושבים הראשונים שיגיעו למתחם האירוע יוכלו לזכות בהטבה למשך חודש ימים, במסגרתה יוכלו להאזין דרך אפליקציה או אתר לספרים מוקלטים של “אייקסט”iCAST   לבחור ולהאזין לספרים מתוך רשימה של אלפי כותרים למגוון גילאים. ניתן להאזין  בנסיעה בדרך לעבודה, סיפור לפני שינה ומכל מקום, בכל זמן דרך הטאבלט, סמארטפון או מחשב.

ראש העיר, רחמים מלול: “בנוסף לחגיגות שבוע הספר, אנחנו חוגגים את השפה  העברית ואת הקריאה בעיר גם ברוח הקיימות, באירוע לכל המשפחה. אני מזמין את התושבים והתושבות להגיע לפסטיבל שמשלב את אהבת הספר יחד עם מיחזור ושמירה על הסביבה”.

מחזיקת תיק פיתוח בר קיימא ותיק חדשנות ויזמות, ח”מ איטל בציר אלשיך מסכמת: “הפסטיבוק מאפשר הזדמנות לחבר את הקהילה והתושבים למקום ההיסטורי והיפהפה של מתחם היקב, לקיים מפגש בין אנשים דרך ספרי יד 2 ועידוד מחזור ואפילו תרומה לקהילה ולחברה דרך רכישת מיזם חברתי “סיפור חוזר”. אני מודה לראש העיר רחמים מלול ומנכ”ל החברה העירונית, אייל פרנקל, על התמיכה במיזם”.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “החברה העירונית שמחה לקחת חלק באירוע קהילתי זה, שכולו אהבה לספרים ולסביבה. הציבור מוזמן להגיע, ליהנות מהפשטות והיופי של החלפת ספרים לצד דוכן לימונדה ועוגיות, באירוע שהפך כבר למסורת מבורכת בעיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן