news08.net/ads.txt

הקטטה בחוף של מוש באילת: “הם חתכו אותי בפנים ובכל הגוף”

שופטת בית משפט השלום באילת האריכה בשלושה ימים את מעצרם של שלושה תושבי אשדוד, שעל פי החשד היו מעורבים בקטטה שהתרחשה במוצאי שבת בחוף של מוש באילת בינם לבין עובדים בחוף. “הם קפצו עלינו עם סכין ובקבוקים וחתכו אותנו”, העיד בפני חוקרי משטרת אילת אחד מעובדי החוף, “הם חתכו אותי בפנים ובכל הגוף”.

על פי עדויות שהגיעו לידי mako עולה שהקטטה התרחשה בין חמישה צעירים מאשדוד לבין עובדי החוף אשר ביקשו מהם להפסיק להעיר הערות מיניות למלצרית העובדת במקום. עקב כך, הצעירים מאשדוד החלו על פי החשד, לתקוף את עובדי החוף באמצעות סכין ובקבוקי בירה וגרמו לפציעתם של שלושה עובדים, אחד באורח בינוני ושניים קל.

עובד במקום התקשר למוקד 100 של המשטרה ודיווח על המקרה. שוטרי היס”מ של משטרת מרחב אילת הגיעו במהירות בניסיון לאתר את החשודים בתקיפה. שלושה מעובדי החוף שנפצעו בקטטה פונו, כאמור, על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים יוספטל בעיר לקבלת טיפול רפואי, ואתמול בצהריים הם שוחררו לבתיהם.

סופי דוניו חובשת באיחוד הצלה סיפרה: “כשהגעתי למקום עם חובשים נוספים נתקלתי בצעירים בגילאי 25 שסבלו מחבלות ופציעות כתוצאה מקטטה. הענקנו להם סיוע ראשוני ולאחר מכן הם פונו לבית החולים יוספטל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן