הרכבים שהוצתו הלילה ברמלה: של עבריין מוכר ואישתו

למערכת חדשות 08 ידוע כי מדובר בהצתת רכבם של אחד העבריינים המסוכנים בישראל, תושב רחובות לשעבר, מתגורר כיום בנאות שמיר ברמלה

בתום הערכת בראשות מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון בנושא הצתות כלי הרכב הלילה ברמלה ובהשתתפות כלל הגורמים הרלוונטים במחוז מרכז נקבע באופן חד משמעי כי לא מדובר בהצתה על רקע לאומני וכי הרקע למעשה הינו פלילי.

למערכת חדשות 08 ידוע כי מדובר בהצתת רכבם של אחד העבריינים המסוכנים בישראל, תושב רחובות לשעבר, מתגורר כיום בנאות שמיר ברמלה. על העבריין הזה אמרו בעבר: “הוא לא חכם, לא מתוחכם, אבל ממש לא פראייר. מסוג העבריינים שלא כדאי להתעסק איתם כי הם לא סופרים עד עשר”

מהמשטרה נמסר: מהערכת המצב עלה כי 2 כלי הרכב שהוצתו שייכים לגורמים עבריינים המוכרים למשטרה כאשר עפ החשד מדובר בסכסוך בינם לבין ארגון פשיעה אחר המתגורר אף הוא בעיר. בתום הערכת המצב הטיל מפקד המחוז – ניצב אבי ביטון את החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שפלה. יובהר כי 2 כלי הרכב שחנו בסמוך לכלי הרכב שהוצתו ניזוקו אך אינם קשורים לסכסוך בין העבריינים.

כפי שפורסם לראשונה בחדשות 08, אמש פיצוץ אדיר הרעיד את העיר רמלה בכלל ואת שכונת נאות שמיר בפרט.

מהר מאוד הוברר כי לא מדובר בפיצוץ שנבע מרקטה חלילה, אלא מאירוע נוסף של הצתת רכבים.

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של רמלה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של רחובות בווטסאפ לחצו כאן 

צפו בתיעוד מזירת האירוע:

 

צילום: רשתות, פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן