השם החם של הליגות הנמוכות| גורמזנו: “כשהוחלפו המאמנים זה פגע בנו מאוד”

שרון גורמזנו, (37), חלוצה של מכבי יבנה, נחשב לשם חם בליגות הנמוכות. החלוץ שחנך מקומות כגון: רעננה,אשקלון, רמה”ש ובהכח ר”ג בה הוא כיכב, וכמעט עשה איתה עלייה היסטורית כנגד כל הציפיות. מדבר היום על התקופה הקשה ביבנה, על הימים החדשים בהם זוזוט נכנס לתפקיד המאמן, ואיך דואגים לשחזר את המספרים אשתקד עם הקבוצה החדשה.

שרון, חזרת לאחר פציעה ממושכת, איך זה לחזור למגרש?: “האמת שזה כיף, עברתי שתי פציעות מתחילת העונה, ובזמן שהצלחתי לשחק, זה היה יותר בשביל לעזור למועדון כי לא הייתי כשיר. עכשיו אני רק מתחיל לחזור לעצמי”.

אתם לאחר תיקו מפתיע מול האקסית שלך (הכח ר”ג)+ החמצת פנדל שלך- איך אתה מסכם את המשחק?

“אני לוקח את האחריות על הפנדל וזה מבאס. אבל זה חלק מהמשחק אני לא מתרגש זה יכול לקרות לכל אחד. אני בטוח שאני אחזיר במגרש במחזורים הקרובים”.

הגעת ליבנה במטרה להצעיד אותה לצמרת הליגה, מה קרה בדרך?

“בגדול, הקבוצה נבנתה לעלייה. תחילת עונה היה עידן בראון שהוא בנה את הקבוצה לפי השיטת משחק שלו ולפי איך שהוא רואה את הכדורגל. הוא הספיק לעזוב אותנו לאחר 2 מחזורים, ברגע שעזב התחילו לשנות שיטה ולשנות המון דברים, וזה פגע בשחקנים ובכל המערכת. לאחר מכן  הגיע שי מאור והוא עשה כמה שינויים שהביאו ניצחון אבל שוב חזרנו למסלול ההפסדים. אז שמתחלפים מאמנים ולא יודעים מי נגד מי זה פוגע בנו ובמטרות הקבוצה”.

שרון, ששיחק בקבוצות רבות מהלאומית, לא מרגיש פספוס שלא השאיר חותם:

“בגדול שיחקתי 7-8 עונות בליגה הלאומית, הייתי כמה עונות בליגת העל והספקתי לעשות די הרבה. רואים שהכדורגל השתנה, פעם היה יותר קשה, מהבחינה הזו שהיום הרמה בליגת העל באותה רמה של הליגה הלאומית. בגדול אני לא קורא לזה פספוס אבל כן יכלתי לעשות יותר. אני נהנה מהכדורגל וזה מה שחשוב”.

שנה שעברה בהכח, נחשב הצלחה גדולה וכמעט עשיתם עלייה גדולה. מה היה הסוד בחדר הלבשה?: “עונה שעברה היינו קבוצה די צעירה, חוץ מ-2-3 שחקנים שהיה עם ניסיון ומאמן צעיר ששואף להצליח ומאוד מוכשר, ואתה רואה אחרי העונה שהייתה הרבה מהם התקדמו לליגות גבוהות, כולם היו מקצוענים ומחויבים, אכלו ושתו כדורגל וכל מה שעניין אותם זה הצלחת הקבוצה ולא ברמה האישית”.

כשנשאל האם יבנה נפלה מבחינת הסגל העונה, ועל הציפיות הגבוהות ממנו: “זה לא עניין של טעות, כל מאמן רואה את הדברים אחרת, יש מאמנים שלא יחשבו שאני מתאים ויש כן. זאת ליגה בלי בקרה ככה שיכול להיות לך באותה קבוצה שחקן שמשתכר בליגת העל ושחקן שמשתכר המינימום ליגה א’. אני לא יודע אם זה כזה פייר ושוויוני, אבל רואים את הרמה של הליגה כי זה מוריד שחקנים מליגות גבוהות יותר שלא מוצאים את עצמם או מחפשים את הפרנסה שלהם. אני חושב שזה טוב כי זה מרים, אבל מצד שני לא תמיד זה פייר, כך שאני חלוק בנושא זה”.

איפה נראה את יבנה העונה מעתה והלאה?: “בליגה הזאת אתה מחבר כמה ניצחונות אתה יכול להידבק למעלה. הכל עוד פתוח ואני מטבעי מאמין”.

משחק הקרוב נגד הבקעה (יום שישי, שעה 13:00, ביבנה). ההגנה שלכם סוחבת כבר 13 שערים ב-6 מחזורים. איך מגיעים?: “נתכונן כמו לכל משחק. אני מקווה שנראה את השינוי, שנראה הרבה יותר טוב, וזה התחיל מהמשחק האחרון מול הכח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן