news08.net/ads.txt

התו הירוק החדש נכנס לתוקף; לראשונה זה 3 חודשים: פחות מ-1,000 מאומתים

הכי מעט מאומתים זה שלושה חודשים, ביום כניסתו לתוקף של התו הירוק החדש: לפי נתוני משרד הבריאות, אומתו אתמול (שבת) 734 חיוביים לקורונה – ולראשונה מאז יולי מספר המאומתים היה נמוך מאלף. מספר הבדיקות (כ-45 אלף) היה נמוך יחסית, בין היתר עקב השבת, ושיעור החיוביים אתמול היה 1.6%

 

חובת סריקת התו הירוק בכניסה לאירועים, מסעדות, בתי קולנוע, וחדרי כושר תיכנס הבוקר (ראשון) לתוקף, זאת לאחר שהמהלך נדחה בשל בעיות טכניות ועל רקע המגמה הכללית של הקלות בשל הירידה המתמדת בתחלואה.

בנוסף, שר הבריאות מתכוון לפעול לביטול של מגבלת ההתקהלות ברגע שרף המאומתים היומי ירד למספר תלת ספרתי. אך עוד לפני כן ובהתאם למצב התחלואה הנוכחי, מחר תתכנס הממשלה לדיון על הקלות נוספות. בין היתר ידונו השרים בהקלות לילדים עד גיל 12, החרגת חדרי הכושר מהתו הירוק, הרחבת מתווה הכיתה הירוקה לפטור בידוד גם בגני הילדים וגם הפסקת הבידודים לילדים בשעות אחר הצהריים.

לפי התקנה החדשה, כל בעל עסק שפועל לפי התו הירוק יהיה חייב לסרוק את הברקוד שעל התו כדי לאפשר כניסה למקום. עד כה היה מספיק להציג את התו בכניסה, אך כעת התו הירוק הישן יצא משימוש ומי שלא עומד בהגדרה החדשה של “מחוסן” או מחלים” – לא יוכל להיכנס למקומות המחייבים תו ירוק.

מנתוני משרד הבריאות עולה כי בבתי החולים ברחבי הארץ מאושפזים 556 חולי קורונה, 388 מהם במצב קשה. מדובר בעלייה קלה לעומת המספר אתמול. 75% מהחולים הקשים אינם מחוסנים בכלל. עוד עולה מהנתונים כי 157 חולים קשים מחוברים למכונת הנשמה, וכאן מדובר בירידה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן