אכזבת העונה עד כה, מכבי יבנה, שחררה היום את שקד מור הקשר שהגיע בתחילת העונה. ראשי הקבוצה הודיעו לו שהוא אינו בתוכניות ורשאי לחפש לעצמו קבוצה, ומסתמן שהוא כבר יעשה את דרכו לנורדיה ירושלים. זוזוט, שמעוניין לצרף שחקנים חדשים לסגל, ולאחר ההפסד הכואב מול יפו, החליט לבצע את השינויים לקראת הסיבוב השני שיחל בסופ"ש. שמות חדשים הוזכרו שצפויים להגיע, ביניהם- אופק מזרחי וסהר שבתאי. המאמן היבנאי יהיה חייב לבצע שינויים מהותיים בסגל מאחר והקבוצה נמצאת עדיין עמוק בתחתית, ולאחר הניצחון המפתיע של האחרונה בטבלה עירוני קרית גת, זה נראה שהכל נפתח מחדש.

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








