news08.net/ads.txt

התפרצות קורונה ברחובות, עשרות תלמידים נדבקו | כל הפרטים

אמנם רחובות לא נחשבת כעיר אדומה על פי נתוני משרד הבריאות, אך היום (רביעי) נודע על התפרצות קורונה במוסדות חינוך בעיר: התחלואה ברחובות מקושרת לכמה מוסדות בהם מעלות משולם שם ישנם 20 נדבקים, בהם ילד מתחת לגיל החיסון ומחנכת כיתה ו’ לא מחוסנת. הדבקות נוספות היו בעץ חיים (22 מאומתים), אולפנת צביה (20 מאומתים), בית יעקב (16 מאומתים).
במשרד הבריאות יחד עם הרשות בוחנים קיום מבצע חיסונים ומבצע לצמצום התחלואה. אם המבצע יצליח הוא מיועד לשמש כ”מודל עתידי לטיפול בהתפרצויות בין גלים”. מוקדם יותר היום מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ נחמן אש התראיין לגל”צ ואמר: “מעריך שבעוד כמה שבועות נתחיל לחסן ילדים בישראל. מדובר בחיסון שונה מהחיסון למבוגרים – הוא במינון מופחת ומוכן להזרקה בצורה קלה יותר”.

בהמשך דבריו, הדגיש פרופ’ אש כי “עדיין אין את המנות בארץ” והוסיף: “ננצל את כל הערוצים כדי להנגיש את החיסון לכל הילדים כך שלא יהיה עיכוב בהתחסנות. צריך להיות מוכנים לגל נוסף – ככל שיש יותר מחוסנים, גל התחלואה יהיה פחות קשה. התחלואה יכולה להביא סיבוכים קשים יותר מהחיסון”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן