news08.net/ads.txt

התקפה גרועה מול הגנה גרועה: קרית גת ויבנה נפגשות לקרב תחתית לוהט

כל העיניים יהיו נשואות מחר, (שישי), בשעה 13:00 באצטדיון בקרית גת, לקרב התחתית בין עירוני קרית גת למכבי יבנה. יבנה שנמצאת במקום ה-15 בטבלה, תגיע עם הגב לקיר לאחד רצף הפסדים. היא תפגוש את קרית גת שנושקת בעורפה במקום ה-16, שהחלה להאמין בעצמה שהישארות בליגה לא רחוקה מהמציאות.

קרדיט צילום- מוטי קדוש

שתי הקבוצות נחשבות להגנות הכי גרועות בליגה, וגם להתקפות הכי גרועות בליגה, ולאור כך יכול לספק לנו משחק מעניין ורב שערים. יבנה תגיע לאחר רצף הפסדים, כשבמשחק האחרון היא הובסה בביתה מול הפועל מרמורק 4-0. מבחינה מקצועית, יבנה עברה שינויים בסגל השבוע כשצירפה 4 שחקנים חדשים: הבלם תומר אלבז, דארן לורי, החלוץ תומר שריקי ושגיא גידיץ. ארבעת השחקנים יטלו חלק במשחק מחר, וזוזוט יקווה שהפעם שהרכש החדש שהוא הביא, יצליח להוציא את הקבוצה מהבוץ.

קרית גת לעומתה, בניהולו של המאמן היבנאי ז’וז’ו וקנין, מאותת לליגה שהיא עוד חיה ונושמת. לאחר שהשיגה 4 נקודות בשני המשחקים האחרונים (בקעת הירדן, יפו), מגיעה במחשבה שאולי המשחק מול יבנה המתרסקת לא נראה כמוקש רציני. אך המשל הידוע אומר שבחיה פצועה אסור לזלזל. קרית גת שתארח את המשחק תקווה לתמיכה רחבה של הקהל שזוכה לאופטימיות זהירה ומקווה ולשחרר טיפת אנחת רווחה.

 

 

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן