חולה קורונה בן 34 המאושפז בבית החולים ניסה לשים קץ לחייו

מדוברות בי”ח המרכז הרפואי פדה- פוריה נמסר – בשעה 8:00 בבוקר לערך, דווח על חולה קורונה, שנמצא על הקרקע בסמוך למבנה המחלקה הייעודית לחולי קורונה. הועבר בדחיפות לחדר הלם, מצבו קשה וככל הנראה יזדקק לניתוח . מדובר בבן 34 , אשר מאושפז במצב קל במחלקה הייעודית לפני שבוע, לאחר שהגיע מבידוד ביתי . המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע, נציין כי במהלך השבוע שוחח מספר פעמים עם העובדת הסוציאלית במחלקה. צוות המרכז הרפואי עדכן את בני משפחתו של החולה לגבי מצבו.

 

יו”ר איגוד הפסיכיאטריה של ההסתדרות הרפואית, ד”ר צבי פישל: “אנו חוזרים ומתריעים מפני ההשלכות הנפשיות הקשות שעלולות להתרחש בעקבות התפרצות הנגיף וקוראים לממשלה להקים לאלתר מערך היגוי פסיכיאטרי לאומי. אנו קוראים לציבור לא להסס להשתמש במוקדי השיחה והצ’ט של ער”ן וסה”ר, שכן אמנם המצוקה והחרדה הן תגובות טבעיות ומשותפות לכולם, אך תחושת סבל חריגה ראויה להערכה ועזרה מקצועית”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן