news08.net/ads.txt

חותמים על עצומה: כיכר הסובלנות על שם איתם תמיר ז”ל; אביו, אייל: “כל פעולה כזו, לוקחת אותך אחורה”

מותו הטראגי של איתם תמיר ז”ל מהדהדת עד היום את תושבי יבנה: אתמול נפתחה עצומה חדשה הקוראת לתת שם לכיכר ביבנה, שתיקרא ‘כיכר הסובלנות’ ותנציח את איתם. אביו, אייל תמיר, מספר בראיון מיוחד: “‘הלוואי שכל האנשים בעולם יהיו שמחים’ – הוא משפט שהמשפחה חיה על פיו. מקווים לשמוע בשורות חיוביות בנושא”.

כזכור, ב-4.09.19 איתם מצא את מותו בעקבות נפילה מגובה של שש קומות בבניין מגורים ביבנה. ממד”א נמסר כי הוא סבל מחבלות בכל חלקי גופו. איתם, היה בסך הכל תלמיד כיתה ה’. הטרגדיה הנוראה מלווה את משפחתו ואת תושבי יבנה עד היום.

משפחתו של איתם, פתחו בעצומה הקוראת לתת שם לכיכר ביבנה, שתיקרא ‘כיכר הסובלנות’. נכון לשעה זו, כ-2,267 איש חתמו והיד עוד נטויה. לשון העצומה: “אנו החתומים מטה מבקשים לקרוא לאחת מכיכרות העיר – ‘כיכר הסובלנות’, על שם איתם תמיר ז”ל, בצירוף המשפט שכל-כך אהב וכל-כך סימל את חייו הקצרים ורצונו העז: “הלוואי שכל האנשים בעולם יהיו שמחים“. איתם תמיר, רק בן 10, קפץ אל מותו בעקבות מקרה מצער של הקנטות וחוסר סבלנות – איתם יצר חיבור גדול ומחבק בקהילה, ועל אף גילו הצעיר – ביקש תמיד לעשות טוב, אותה כיכר תזכיר לכל מי שיעבור שם כמה הסבלנות והסובלנות, איש כלפי רעהו, היא ערך עליון.” אביו, אייל, מספר כי חשוב שהמשפט יונצח בכל דרך אפשרית: “אני לא מחפש בהכרח שהכיכר תקרא על שם איתם. אלא יותר להנציח את המשפט שליווה אותו. אנחנו הולכים עם צמידים עם המילים הללו, ומשתדלים לחיות על פיו. מקווים לשמוע בשורות חיוביות בנושא”.

במשפחת תמיר מקווים כי העצומה תמשיך לצבור תאוצה ושהפעם ההד התקשורתי והציבורי יעשה את שלו: “כל פעולה כזו מעוררת רגשות ולוקחת אותך אחורה. ההתעסקות עם המקרה היא יומיומית. כשמבקשים ממני להיות שותף ולתת הרצאות מקשה עליי להתמודד עם זה”.

 

היכנסו לחתום על העצומה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן