news08.net/ads.txt

חשד לרצח בלוד: בן 18 נורה למוות, משפחתו מוכרת למשטרה

אנאס אלוחואח בן ה-18 נורה למוות בשדרות צה”ל בעיר לוד, כך הודיעו היום (שבת) במד”א. החובשים והפרמדיקים הגיעו למקום ומצאו את הצעיר מחוסר הכרה ובמצב אנוש. לאחר טיפול ראשוני הם פינו אותו לבית החולים אסף הרופא עם פציעה חודרת, ומאוחר יותר נקבע מותו. ככל הנראה מדובר בחיסול, משפחת הקורבן מוכרת למשטרה על רקע סכסוכי דמים.

 

במשטרה מעריכים שהקורבן מצא את מותו על הרקע הסכסוך המדמם בין משפחות אלוחואח ומוסראתי. לדברי גורם, “אנאס היה מטרה קלה, הוא לא אחד שהסתבך בפלילים, הוא מצא את מותו היום רק בגלל הקשר המשפחתי”.

אנאס היה תלמיד מצטיין ופעיל חברתית. בספר המחזור שלו נכתב כי הוא מרבה להתנדב, להירתם וליזום אירועים שונים הן בבית הספר והן בקהילה העירונית בלוד וברמלה. הפרמדיקים של מד”א ספיר אילוז ותומר גוסמן שהגיעו למקום סיפרו: “במקום הייתה המולה רבה. הפצוע שסבל מפציעה חודרת ומדממת היה מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות במקום והתחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי”. בעמותת “יוזמות אברהם” עדכנו כי מתחילת השנה נהרגו 75 ערבים בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, ו-6 נוספים בעימותים עם המשטרה. 39 מההרוגים היו עד גיל 30.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן