טורניר הפתיחה של תכנית הספורט לילדות התקיים בקרית גת

התכנית החינוכית “בועטות”, הפועלת לקידום ענף הכדורגל לילדות ונערות ברחבי הארץ פתחה את שנתה החמישית כאשר במחוז הדרום התקיים טורניר הפתיחה של התכנית בקרית גת בהשתתפות ילדות ונערות מקרית גת, באר שבע, קרית מלאכי, נהורה ועוד.

את קרית גת ייצגו בטורניר השחקניות הצעירות מבתי הספר כרמים, דוד אלעזר והרצל. התכנית, שמטרתה להעצים ילדות ונערות, לבנות את הבטחון העצמי והדימוי שלהן פועלת ביותר ממאה בתי ספר בארץ, בהשתתפות של כ-1600 תלמידות ובשיתוף ההתאחדות לכדורגל בישראל. בקרית גת פועלת התכנית בתמיכת העירייה ורשת המתנ”סים, הרשות לבטחון קהילתי, המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל ופדרציית שיקגו.

בטקס הסיום וחלוקת הגביעים השתתף גם ראש העיר אבירם דהרי, שאף שיחק עם הילדות ועודד אותן להמשיך ולעסוק בספורט. התכנית נותנת לבנות לגיטימציה, מחזקת את הגוף והבטחון העצמי ומוכיחה לבנות שאין דבר שיעצור בעדן בדרך להשגת מטרותיהם ושאיפותיהן- בהצלחה!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן