news08.net/ads.txt

יאיר רביבו שיגר ברכה לאנשי החינוך בלוד לרגל יום המורה: “העיר מצדיעה לכם!”

ביום שלישי ה-23.11.2021 ציינו במדינת ישראל את ‘יום המורה’ וראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו שיגר מכתב ברכה אל אנשי ההוראה במוסדות החינוך ברחבי העיר לוד. “יום המורה שמח!”, פתח ראש העיר, “למנהלים, מנהלות, מורים, מורות, גננות וסייעות, ולכל צוותי החינוך בלוד, בשם כל תושבי העיר אני מוסר לכם את תודתי העמוקה על עבודתכם הייחודית, המסורה והברוכה הראויה לשבח והוקרה, המהווה אות ומופת בקידום החינוך בעיר”.

רביבו כתב להם כי “העיר לוד מצדיעה לכם! אתם המפתח להצלחה, אני מאמין בכם, במחויבותכם, באחריותכם ובמקצועיותכם, מאמין בהורים היקרים השותפים לעשייה, מאמין בתלמידים שלנו המאפשרים לנו להשפיע ולחנך, ויודע שיש על מי לסמוך”.

לסיום ציין ראש העיר את השותפים למלאכה וביקש להודות לכל העוסקים בחינוך באהבה: למ”מ יוסי הרוש – מחזיק תיק החינוך, למנהל אגף החינוך שלום עזרן ולכל צוות עובדי האגף, למנהלת המחוז במשרד החינוך ורדה אופיר ולכל צוות הפיקוח המלווה את העיר, וכמובן להורים על השותפות בחינוך הילדים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן