יבנה: כמה התחסנו במנה השלישית?; השיטור העירוני עורך ביקורות פתע

משרד הבריאות עדכן היום (ראשון) כי יבנה מוגדרת כעיר צהובה. נכון להיום: 11 תושבים החלימו או הוסרו, מאחר והם אינם תושבי העיר. בסה”כ יש בעיר 169 תושבים מאומתים לנגיף. אחוז החיוביים בבדיקות 2.38%. מספר המבודדים עומד על 310.

כמו כן, השכונות הצהובות: רמות ויצמן, נאות שמיר, נאות בן גוריון, נאות שז”ר, רמות בן-צבי. השכונות הירוקות: נאות אשכול, נאות בגין, נאות רבין, נווה אילן. 7 תושבים נמצאו מאומתים ביממה האחרונה.
במידה ויש ילדים מאומתים במוסדות חינוך הודעה נשלחת לתלמידים באמצעות בית הספר או הגננות. יש לפעול על-פי הנחיות משרד הבריאות. פיקוד העורף מפעיל מתחם בדיקות קורונה. לפירוט מיקומים ומועדי הבדיקות.
לתיאום בדיקות קורונה בקופות החולים פנו למוקדי הקופות.
למידע על מתחמי בדיקות מהירות המופעלים בעיר: https://bit.ly/3B7Nzsb
 33,040 מתושבי העיר נתנו כתף והחלו את תהליך ההתחסנות נגד הנגיף.
 31,186 מתושבי העיר קיבלו את החיסון השני נגד הנגיף והשלימו את תהליך החיסון.
 20,639 מתושבי העיר קיבלו את החיסון השלישי נגד הנגיף.
בנוסף, השיטור העירוני עורך ביקורות פתע בבתי מבודדים, וכן מגביר את האכיפה על עטיית מסכות באוטובוסים, חנויות, מרכזים מסחריים ועוד. פעילות זו תימשך ככל שיידרש למען בריאות התושבים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן