news08.net/ads.txt

יבנה: 2% מתלמידי היסודי חוו חרם בבית הספר

משרד החינוך מפרסם את נתוני התמונה החינוכית של מוסדות החינוך בישראל בהם נתוני הבגרויות לשנת תש”פ יחד עם שביעות הרצון של הצוות החינוכי בבתי הספר ביבנה.

על פי הנתונים הארציים במדינת ישראל אחוז הזכאות לבגרות בקרב תלמידים עומד על 73.4% והזכאות לבגרות מצטיינת עומדת על 10.8%, ביבנה הממוצע לזכאות תעודת בגרות הוא 92.7% והזכאות לבגרות מצטיינים 8.2%.

במבט על יבנה הנתונים מראים כי 2% מהתלמידים השיבו כי בחודש האחרון הטילו עליהם חרם בעוד הממוצע הארצי הוא 4%, תלמידי י-יב’ השיבו גם 2% כאשר הממוצע הארצי הינו 4%.

8% מהתלמידים השיבו כי בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי בעוד הממוצע הארצי הוא 9%, 3% מתלמידי י-יב’ השיבו בעוד הממוצע הארצי הוא 9%.

18% מהתלמידים השיבו כי בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותם, בעוד הממוצע הארצי הוא 22%, אצל תלמידי כיתות י-יב’ 12% השיבו בעוד הממוצע הארצי הוא 12%.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן