news08.net/ads.txt

יום השקל החינוכי התקיים בגדרה בסימן: “אתגרי הלחימה המודרניים בצה”ל”

זו השנה השביעית שמיזם “יום השקל החינוכי” מתקיים בגדרה והשנה גם בסימן 135 שנה למושבה. יום זה משותף לקרן ליב”י האגודה יחד למען החייל גדרה וחיילי גבעתי, בעידודה של המועצה ואגף החינוך ענת קוך. מטרתה של נתינת מטבע שקל מכל תלמיד היא לחזק את ערך הנתינה והמסר הוא: “הנתינה מעשירה את הנותן ואת המקבל”.

נושא יום השקל החינוכי שנבחר השנה בגדרה היה “אתגרי הלחימה המודרניים בצה”ל” ובמסגרתו הכינו תלמידי ביה”ס במושבה דגמים יצירתיים ומסקרנים מאוד של קופות לאיסוף השקל.  לאירוע המיוחד, שהתקיים בשבוע שעבר, הגיעו חיילים מיחידת “גבעתי”, אשר לקחו חלק במהלך היום והתקבלו בחום מצד תלמידי ביה”ס שגם השתתפו בטקסים מיוחדים. התלמידים חילקו לחיילים ממתקים והכירו את המנון היחידה. החיילים סיפרו לתלמידים על תפקידם בחטיבה, עודדו את השכבות הגבוהות להתגייס לחטיבת גבעתי ואף השיבו על שאלות התלמידים הבוגרים. לאחר תהליך שיפוט לא פשוט, הוכרזו הזוכים בתחרות עיצוב הדגם והקופה. בקטגורית תיכוניים זכה ביה”ס דרכא רמון במקום ראשון ובקטגורית ביה”ס היסודיים זכו ביה”ס פינס – במקום ראשון וביה”ס גוונים במקום שני. תעודות הצטיינות יתירה הוענקו גם לביה”ס דרכא בגין, רעות וגוונים על תרומתם הכספית הגבוהה ממספר התלמידים.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “אני גאה בתלמידנו על הפעילות הערכית והמבורכת ולכל צוות החינוך אשר נתרמו גם השנה למיזם זה. פעילות זו הפכה למסורת בקרב התלמידים ואני שמח שדרך פעילות חווייתית זו הילדים לומדים נתינה מהי”.

 מנהלת אגף החינוך בגדרה, ענת קוך: “יישר כוח למנהלות בתי הספר, לרכזות ,לתלמידים הרבים שטרחו ועמלו מיצירות מפרי דמיונם”.

יו”ר האגודה יגאל גלסנר: “אני מודה למתנדבי האגודה על התנדבותם ומאחל בריאות לשאר המתנדבים ולחייל גבעתי שהגיעו ונתנו את תרומתם לקהילה- יישר כוח”.

בתום היום הוזמנו חיילי גבעתי לארוחת צהרים במסעדה המשפחתית “דרך החומוס” במושבה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן