יותר מ-800 מתושבי אשדוד, אשקלון, קרית גת פנו בבקשת סיוע למוקד ההומניטרי

מאות אזרחים מגזרת לכיש פנו בימים האחרונים למוקד ההומניטרי 1221 בבקשה לסיוע. המיזם “1221, מגיעים לכל אחד” המשותף לאיחוד הצלה, החברה למתנ”סים וארגון לב אחד הושק ביום חמישי שעבר במטרה להעניק סיוע לקשישים ואנשים עם מוגבלויות על ידי 30 אלף מתנדבים משלושת הארגונים והוא יצא לדרך בתמיכת קרן מריוס וענבל נכט.

מתחילת הפעילות ועד היום נתן המיזם מענה ל-3,625 אזרחים אליהן מצטרפות אלפי פניות נוספות מגופים שעוסקים בעזרה לאוכלוסיות שונות, כגון צה”ל ומשרד הרווחה. מעל 800 מהפניות למוקד הגיעו מהערים: אשדוד, אשקלון, קרית גת וקרית מלאכי. רוב הפניות מאזורים אלו היו בבקשות לסיוע במשלוחי מזון ותרופות, שיחות להפגת בדידות ותמיכה נפשית, בקשות לעזרה בתיקונים קטנים וסיוע בטיול עם בעל חיים.

מנכ”ל איחוד הצלה, אלי פולק, אמר כי: “ידענו שיש כמות גדולה של אזרחים, בעיקר קשישים ובעלי מוגבלויות, ששגרת חייהם השתבשה לחלוטין והם זקוקים לסיוע. אך גם אנחנו הופתענו מהכמות האדירה של האנשים שהתקשרו למוקד 1221 וביקשו עזרה, שעד עכשיו לא היה מי שיספק להם אותה. מאמא חד הורית שמבקשת שנעזור בשינוע של תרופה לבנה שסובל מאלרגיות ועד קשיש שהתקשר רק כדי לשוחח עם מישהו, כי הוא נמצא לבדו בבית כבר מספר ימים ולא דיבר מאז עם אף אחד. האנשים הללו, גם אם למרבה השמחה לא נדבקו בנגיף, הם בהחלט ‘נפגעי קורונה’ ואנחנו הבנו שצריך שיהיה מי שיעזור להם ולכן הקמנו את המיזם הזה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן