news08.net/ads.txt

ילדי צהרוני רשת חוויות עוברים להזנה בכלים רב פעמיים

ילדי צהרוני רשת חוויות עוברים להזנה בכלים רב פעמיים ויופסק השימוש בכלים חד פעמיים. סגן ראש העיר ויו”ר הרשת, אמיתי כהן: “המעבר לשימוש בכלי אוכל רב פעמיים הוא חלק מעשייה חינוכית וסביבתית”

בשבועיים האחרונים נמצאת רשת חוויות בעיצומו של תהליך למעבר לכלים רב פעמיים בצהרוני גני הילדים בעיר. “הרשת מובילה עשייה חינוכית ומצטרפת למהלך הגלובלי והארצי לשמירה על הסביבה והוצאת הכלים החד פעמיים ממסגרות הצהרונים”, אומר סגן ראש העיר ויו”ר הרשת, אמיתי כהן, “המעבר לכלי אוכל רב פעמיים יצא לדרך בשיתוף הצוותים וההורים, ונמצא בעיצומו. בימים הקרובים תסתיים החלוקה, ואני מקווה שאחרינו יצטרפו גופים נוספים בעיר למדיניות החדשה”.

עוד ציין כהן כי מדובר בהוצאת צלחות, סכום, כוסות ועוד, בהיקפים של כ- 3500 מכל פריט כלי אוכל לכל ליום. עוד הוסיף כהן: “כזכור, טרם תקופת הקורונה ועם עליית המודעות לנושא, החלה רשת חוויות בפיילוט להכנסת מדיחי כלים למסגרות הצהרונים אולם עד מהרה הסתבר כי הוא לא ישים מבחינת היבטים רבים. לכן, הוחלט לאמץ את הדרך המקובלת כיום במסגרות צהרונים בערים אחרות בארץ, שכבר התנסו בתהליך ולצאת לדרך מיידית”.

גולן ביטון, מ”מ מנכ”ל הרשת, סיפר כי: “עם החזרה לשגרה ועל מנת ליישם במהירות ויעילות את מהעבר לרב פעמי, הוחלט להוביל מהלך בשיתוף הצוותים וההורים, במסגרתו סופקו בתוך שבועיים כלי אוכל, צלחות וסכום רב פעמיים לצהרונים והצוותים נרתמו בשמחה למעבר, הכרוך בשטיפת כלים, זאת לאחר שבדקנו את כל ההיבטים ועלה כי זו הדרך הטובה ביותר ליישם את המדיניות החדשה”.

עוד ציין ביטון כי : “במסגרת שיפור מערך התזונה והשירות הניתן לרשת, תוך פיקוח הדוק של טכנולוג מזון מטעמנו, הכנסנו לראשונה גם ספקית מזון חדשה וכיום מספקות את המזון שתי חברות מהטובות בארץ, כאשר המזון מגיע בכלי אוכל רב פעמיים, הנאספים על ידי חברות המזון בסיום היום. כעת הושלם המעבר לכלים רב פעמיים ואני מודה להורים שתמכו והיו שותפים להחלטות ולתהליך וכמובן לצוותים היקרים שיבצעו את המעבר בפועל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן