news08.net/ads.txt

ילד ננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו ברחוב בר-אילן ברמלה

הבוקר (רביעי), התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות ילד שננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו ברחוב בר־אילן ברמלה. רופא אלפקס, כונן סניף רמלה, הגיע במהירות למקום ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את הילד בשלום ומבלי לגרום נזק לרכב.

בני כהן, מנהל סניף רמלה, סיפר: “קיבלתי את הקריאה אך לא היית בקרבת מקום. לחילופין, בזמן שהמתנדב רופא היקר יצא למקום, עמדתי בקשר טלפוני עם כוחות החירום שהיו במקום על מנת שימתינו להגעתו כדי שיבצע פתיחה נקייה ומהירה של הרכב”.

רופא שיתף במה שאירע: “הגעתי למקום וראיתי פעוט כבן שנה וחצי שננעל ברכב מסוג קאדילק בעל חלונות שחורים. ההורים עמדו ליד הרכב והיו לחוצים מאוד. כוחות החירום שהיו גם במקום רצו לשבור חלון, אך נענו לבקשתי להמתין כיוון שלא היה ניכר סיכון מיידי לשלום הפעוט. לאחר עבודה מאומצת ומקצועית הצלחתי לפתוח את הרכב בלא נזק ולהוציא את הילד בשלום. חובתנו המוסרית היא לעזור לאחרים, כל הכבוד מגיע לארגון הזה שנקרא ידידים, לאחראים ולמתנדבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן