news08.net/ads.txt

יעקב קדוש בתגלית מפתיעה: “התקדמות בחומר שיעזור לטיפול במחלת הקורונה”

כשמשבר הקורונה מרחף מעלינו בחודש האחרון, ישנם אנשים שדואגים לצמצם את הפגיעה. אחד מהם הוא יעקב קדוש, תושב מועצת גדרה והבעלים  של חברת פרוביטל שמייצרת שמנים לטיפול בכאבים ופצעים. לאחרונה יעקב לא נח על זרעי הדפנה, והצליח לפתח כדורים שלטענתו יצליחו למנוע מאיתנו לחלות בוירוס. “זה הכיף שלי, לעזור לאנשים”.

התרומה של יעקב קדוש לקהילה היא רבה, מאחר והמציא שמן מיוחד, הנקרא נפלאות השמן, שבעקבותיו הוא רקח משחות מיוחדות וקפסולות מאותם חומרים טבעיים. המניע לעזור, הגיע בעקבות אחיו שנזקק להשתלת כליות ובצעד מפתיע, אישתו תרמה כליה לאחיו. יעקב החליט שתורו להחזיר לעולם, והקדיש חלק מזמנו לעזור לאנשים, לפני שהם מגיעים למצב של נכות או כריתת גפיים. הטיפולים ניתנו ללא עלות, כחלק מתוצר של שיתוף פעולה בין חברת פרוביטל לבין איחוד והצלה. הטיפול נעשה על – ידי פראמדיק מוסמך של איחוד והצלה.

במרוצת השנים, רקם יעקב פתרון לבעיה שתוקפת בדר”כ את הגיל השלישי. הוא פיתח כדורים, המורידים את רמת הכולסטרול ב-30%-40%, בחודש. בנוסף המציא כדור לסכרת – מדובר על שני סוגים שונים. “עשיתי בדיקות עם אנשים, ראיתי שזה אכן עובד. כרגע אני בשלב האישורים, ואז אשווק החוצה”.

האם הכדורים משפיעים על כולם?

“אותם אנשים שנטלו את הכדורים, הבחינו בתוצאות חיוביות בבדיקות שערכנו. אפשר לומר שמאז הקורונה, אנשים לוקחים את הכדורים המון כי זה מחזק את המערכת החיסונית. אני אוסיף, שבתקופה הנוכחית אני מתנדב בגדרה וגם בארץ, ועוזר למבוגרים שיש להם בעיות ושהם צריכים עזרה”. עוד הוסיף: “ישנם אנשים שמאז שלקחו את הכדורים הם לא חלו בשפעת, ירד להם תוך יום. מי שמגיע עם שפעת, נאלץ לקחת 6 כדורים ביום, וזה עובר לו”.

“עוד לפני הקורונה עזרתי לאנשים, עם חובש שעזר לאנשים וחבש אותם. כעת יש לי כדורים שמורידים כולסטרול ברמה של 30-40% בחודש, וגם לסכרת, יש שני סוגים. עשיתי בדיקות עם אנשים, ראיתי שזה אכן עובד, ואני כרגע בשלב שלהוציא את זה החוצה ולשווק. זה בשלבים של אישורים. בגלל זה כדור אנחנו מחפשים מפעל שייצר זאת ברמה שאני רוצה. אבל כל האנשים שלקחו את זה, רואים בבידקות את התוצאות. אפשר לומר שמאז הקורונה, אנשים לוקחים את זה המון כי זה מחזק את המערכת החיסונית.  בתקופה הנוכחית אני מתנדב בגדרה וגם בארצי, עוזר למבוגרים שיש להם בעיות ושצריכים עזרה.

האם זהו תחליף לזריקה?

“אנשים שלא לקחו זריקה, פשוט לא חלו. אני לוקח את הכדור שלי וזה עובד לי. יש אנשים שאומרים לי ‘וואו, זה עובד, מאז שלקחתי אני חזק יותר'”.

האם יש לך פתרון למחלת הקורונה?

“שלחתי מכתב למשרד הבריאות, שיש לי חומר, אני לא אומר זאת באופן ודאי, אך מהניסיון שלי  עם 3-4 אנשים שזה עזר להם במחלת הקורונה. חזרו אליי ואמרו לי שאם אין לי מחקר קליני, הם לא יכולים לגעת בזה. אמרתי אין טעם להמשיך איתם, אבל אני מנסה לעזור בכל דרך אפשרית. הכיף שלי זה לעזור לאנשים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן