news08.net/ads.txt

כמעט הסתיים במפח נפש; הסיוט של חתן וכלה הגיע ממקום לא צפוי

בני הזוג שנישא אמש, רצו לשכוח לרגע את היום המיוחד שלהם- לאחר שבאחד האולמות ליד גדרה בהם חגגו, הם חיכו לאורחים הרבים שהוזמנו כדי לשמוח בשמחתם, אך למרבה הפלא, רק כ-80 אורחים מתוך 350 שהוזמנו טרחו להגיע, מה שיצר עצב רב בקרב בני הזוג שלא ידעו איך לעכל את הגלולה המרה. עד שהפתעה גדולה באה ממקום לא צפוי.

פוסט שהופץ ע”י אנשים שעברו במקום וצפו במתרחש, מיהרו לפרסם בפורומים רבים ברשתות החברתיות: “בשעה זו מתקיימת חתונה באולם באחד האולמות בגדרה, ואין אנשים!!, האולם ריק!, עצוב!, בבקשה כל מי שיכול לבוא ולשמח חתן וכלה מצווה גדולה”. מהר מאוד לאחר פרסום הפוסט, מצאו את עצמם בני הזוג מוקפים באזרחים רבים שהגיעו לשמח את הזוג המאושר, ולהיות איתם ברגע הכי מאושר בחייהם. החתונה נמשכה אל תוך הלילה עם אורחים רבים שהגיעו ושאינם מכירים את בני הזוג, אך ידעו להרקיד ולשמח אותם עד אור הבוקר.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן