news08.net/ads.txt

כרמי גת בקרית גת: השכונה המבוקשת ביותר בישראל

בנייתן של 4,000 דירות בכרמי גת, מחצית מהדירות שיבנו במסגרת ההסכם

כבר בימים אלה, מציעה השכונה לדייריה, פארקים, גני משחקים, גני ילדים, בתי ספר ותשתיות פיזיות אחרות בסטנדרטים גבוהים מאד.


ראש העיר קרית גת אבירם דהרי: “על אף האתגרים הרבים הכרוכים בבנייה מואצת בקצב שלא נודע כמוהו עד היום במדינת ישראל, כרמי גת היא סיפור הצלחה בקנה מידה לאומי וזוכה לאמון הרשויות במדינת ישראל, המשקיעים, הבנקים וכמובן לאמונם של הרוכשים המבקשים בהמוניהם לרכוש דירה בשכונה המבוקשת בישראל, בעיר קרית גת, הצומחת בקצב הכי מהיר במדינת ישראל”. עוד הוסיף ראש העיר כי “נכון להיום פועלות רשויות התכנון על תכנון לבניית 80,000 יחידות דיור בקרית גת בשנים הבאות מצפון, ממערב ומדרום לעיר לצד מיזמי מסחר ופיתוח אזורי תעשיה מדרום-מזרח. קרית גת תהיה עיר מחוז משמעותית בין מטרופולין המרכז לבין באר שבע! אתר יד 2 ערך את הדירוג המלא לשכונות המבוקשות ביותר בארץ, האתר בדק ומצא כי במקום הראשון בארץ במדד הביקוש, ממוקמת שכונת כרמי גת בקרית גת- עם יותר מ 23 אלף איש אשר ביצעו חיפוש לשם רכישה או השכרה של דירה חדשה בשכונה. השכונה הוגדרה כ”להיט נדל”ני בדרום אשר ממשיך להוביל בדירוג”. מחיר דירת ארבעה חדרים בשכונת כרמי גת המבוקשת עומד היום על מיליון ו-300 אלף שקלים.

כתב חדשות 12 שוחח עם תושב חדש שרכש דירה בשכונת כרמי גת, וזה אמר: “השכונה באמת טובה, אני חושב שיש במקום הרבה פוטנציאל. בגלל זה קניתי שם דירה אנחנו סך הכל מאוד מאוד מרוצים”. יבין גילמור מנכ”ל יד 2 אמר: “בדרך כלל, דירות בשכונות חדשות בעיר מתייקרות באחוזים גבוהים יותר לעומת דירות בשכונות ותיקות. קצב ההתייקרות תלוי בהתקדמות של בניית הפרויקט וברמת המוכנות של התשתיות בשכונה”.

קצב התקדמות בניית התשתיות בשכונה נמשך ומואץ בימים אלה משלימים תשתיות במתחם 02 ומבצעים תשתיות של המתחם השלישי בכרמי גת, מתחם 01. כזכור, לפני שנה וכמה חודשים חתמה עיריית קרית גת, ממשלת ישראל ורשות מקרקעי ישראל על הסכם גג נוסף “כרמי גת צפון” לבניית עוד 5,500 יחידות דיור ותשתיות מצפון לכרמי גת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן