news08.net/ads.txt

כ-4,500 ילדי רחובות בקייטנות הקיץ של רשת חוויות: אלרואי אסרף: “הרשת וההורים הצליחו לעמוד באתגרים ולפתוח במועד את הקייטנות”

רשת חוויות פתחה את קייטנות הקיץ עם כ- 4,500 ילדים, בצל אתגרי משבר הקורונה. אמיתי כהן, יו”ר הרשת, אמר כי: “משבר הקורונה הביא עמו אתגרים רבים לכולנו ועל אף זאת, אני מלא הערכה להורים ולעובדי הרשת, שממשיכים לשמור על שגרת החיים לפי ההנחיות ולספק שירותים באהבה ובמסירות לילדי העיר. מאז פתיחת הקייטנות טיפלנו נקודתית בפניות מצד הורים, צוותים וגורמי משרד החינוך והתמודדנו עם מצבים לא מוכרים, שהביאה איתה המגפה. אין לי ספק שביחד נעבור את זה וזו ההזדמנות להגיד תודה לראש העיר, רחמים מלול, על הדחיפה קדימה והרצון לתת את הטוב ביותר לתושבים, למנכ”ל הרשת, המנהלים והעובדים, שהתגייסו מכל הלב לתת מענה לתושבים”. 

מנכ”ל הרשת, אלרואי אסרף, שניהל את המערך והגיע השבוע לביקור בקייטנות, אמר כי: “ההחלטה המאוחרת של הממשלה על מתווה הקייטנות, לצד התראה של פחות מיממה על אישור פתיחתן, הביאו את כולנו לסיטואציה בלתי שגרתית ולמרות זאת, הרשת וההורים הצליחו לעמוד באתגרים ולפתוח במועד את הקייטנות. בין היתר, התמודדנו בשבוע החולף עם איחורים בהרשמות, מצבת כוח אדם, הליכים בירוקרטיים מול משרד החינוך, חששות של ההורים, מתן מענה יום יומי לקשיים שעלו מהשטח והנחיות משתנות בעקבות משבר הקורונה”. אסרף ציין עוד כי מנהלי ועובדי רשת חוויות התגייסו ונרתמו לתת מענה לכל הפונים ולטפל באתגרים השונים: “אני רוצה להודות לכל מי שסייע בהליך ובמתן מענה ופתרונות להורים ולארגון ובמיוחד להורים על העמידה בלחצים הלא פשוטים שמוטלים עליהם בימים אלו ושיתוף הפעולה שזכינו לו”. 

בתוך כך, רשת חוויות האריכה את ההרשמה לצהרוני גני הילדים לשנת הלימודים תשפ”א עד ל- 31.7, על מנת לאפשר להורים להיערך ולהירשם. השבוע עודכנו רשימות הילדים בהתאם לשיבוצי העירייה לגנים ובהתאם נפתחה ההרשמה לילדים נוספים. עד כה נרשמו מאות תושבים לצהרונים וההרשמה דרך האתר נמשכת. “אגף הצהרונים והרשת כולה התגייסה לתת מענה לשיבוץ ופתיחת הקייטנות, ובימים הקרובים נרכז מאמצים לסייע להורים בתהליכי ההרשמה לצהרונים”, אמר אסרף.  

עוד השבוע, עידכנה רשת חוויות את הפעילויות בהתאם להנחיות החדשות של ממשלת ישראל ומשרד הבריאות. מרבית הפעילויות שתוכננו במרכזים הקהילתיים יתקיימו כסדרם, תחת ההנחיות ויחד עם זאת בוטלו פעילויות כגון, “סיפור בתנועה” ומסיבות יום של בית ספר למחול ואקרובאטיקה בשוויץ רחובות החדשה. הנרשמים עודכנו בדבר. למידע עדכני ניתן לפנות למרכזים הקהילתיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן