לאחר הביקורות: לוד הכפילה את שיעור הזכאים לבגרות

הישג היסטורי מרשים לחינוך בלוד וכבוד ענק למנהלי התיכוניים ולצוותי החינוך: לפני כ- 10 שנים, בשנת תש”ע – 2010, שיעור הזכאים לבגרות בקרב בני הנוער בעיר לוד עמד בשפל חסר תקדים עם 35.4% בלבד. מאז נמצאת לוד בעליה מתמדת. בשנת תשע”ד – 2014, חצתה לוד לראשונה את רף 50 האחוזים עם 51.55%. בתשע”ז -2017 כבר נשקה לוד ל- 60% ועם הזכייה הגדולה של לוד בפרס החינוך הארצי. והנה הבשורה הגדולה שהתקבלה היום (חמישי) באוזניו של ראש עיריית לוד, יאיר רביבו: על פי הנתונים שפרסם משרד החינוך לשנת תש”פ – 2020, עומד שיעור הזכאים בלוד על 69.6%.
רביבו בירך על הבשורה: “אין ספק הישגי מערכת החינוך בלוד מעידים על ערכי ניהול מקצועיים ועל צוותי הוראה מסורים הפועלים לחדשנות ומצוינות בחינוך והם גם הביטוי להשקעות האדירות בתחום החינוך וההוכחה לעשייה חינוכית מרהיבה הקיימת בעיר. אני רוצה להודות לשותפים הרבים לדרך ולחזון, בהם סגני יוסי הרוש – מחזיק תיק החינוך ושלום עזרן – מנהל אגף החינוך בעירייה, אשר יחד הובלנו את ההשקעות שהביאו לצמיחה ולקפיצה הענקית במערכת החינוך בלוד. יישר כח למנהלי התיכוניים ולכל צוותי החינוך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן