news08.net/ads.txt

לא בטוחים אם כדאי לחתום? בואו ללמוד “התחדשות עירונית”! בקרית גת

לאור ריבוי מיזמי ההתחדשות העירונית בשכונות העיר הוותיקות והשאלות בנושאים הללו שעלו מצד תושבי העיר, החליטה עיריית קרית גת להנגיש לתושבי העיר מידע חיוני בנושא אשר יסייע בידם טרם קבלת החלטות ופעולה בנושא.

לפני מספר שבועות סיימו כ-30 מתושבי העיר את המחזור הראשון בקורס בנושא “התחדשות עירונית”. הקורס הנו יוזמה של המנהלת להתחדשות עירונית קרית גת ומטרתו היא להקנות כלים וידע בנושא לתושבים. התחדשות עירונית היא אחד הנושאים המוכרים והמדוברים ביותר בישראל בשנים האחרונות. קרית גת נחשבת למרכז פעילות משמעותי בישראל, שכן מרבית המתחמים בעיר הוותיקה בהחלט עומדים בקריטריונים שהגדירה המדינה עבור תמ”א 38 או פינוי בינוי. כחלק ממדיניות עיריית קרית גת וראש העיר קרית גת אבירם דהרי, להנגיש לתושבים מידע חיוני, פעלה העירייה להקים את המנהלת להתחדשות עירונית באמצעות חברת יפתח – החברה לפיתוח קרית גת, חברה עירונית המפעילה את המנהלת ללא מטרת רווח ובשקיפות מלאה.

מאחר ובשנים האחרונות פוקדים את השכונות השונות יזמים, עורכי דין ובעלי עניין שמבקשים לקדם פרויקטים שונים של תמ”א 38 או פינוי בינוי ותושבים רבים מתבקשים לחתום על מסמכים שאינם מבינים במה מדובר – פועלת המנהלת להתחדשות עירונית קרית גת, מאז הקמתה בתחילת 2018, לקידום נושא ההסברה עבור התושבים, הן בשפה העברית, הרוסית והאמהרית.

כאמור, צעד משמעותי שהמנהלת להתחדשות עירונית מקדמת הוא קורס בן מספר מפגשים שנבנה במיוחד לתושבים, שמקדיש כל מפגש בו לנושא אחר, כגון משפט וחקיקה, תכנון ורגולציה, קהילה וחברה. כל מפגש מועבר ע”י מרצה המומחה בתחומו. הקורס הנו בשיתוף הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית והיחידה לעבודה קהילתית באגף הרווחה של עיריית קרית גת. לאור ההצלחה של המחזור הראשון, המנהלת תפתח קורס נוסף בשבועות הקרובים.
לעדכונים ופרטים נוספים – www.iftachgat.com.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן