news08.net/ads.txt

לא שוברים מסורת בבאר יעקב: מסע אופניים לזכרו של משה בוארון ז”ל

מסע האופניים המסורתי לזכרו של משה בוארון ז”ל, מתקיים שנים רבות, בהצלחה מרובה, כמסע הנושא את המסר של חובת הזהירות בדרכים.

משה בוארון ז”ל, נולד כדל והתבגר בבאר יעקב, נודע כתלמיד מצטיין וככישרון בכדורגל, משה הספיק להינשא ולהוליד בת בטרם קיפח את חייו בתאונה מחרידה. מותו ללא עת של מושה היכה בהלם את תושבי באר-יעקב, שהכירו והוקירו את משה ומשפחתו. לאחר מותו החליטו בני משפחתו להנציח את זכרו במסע אופניים שזכה לשיתוף פעולה מצד המועצה המקומית ושלוחותיה. מסע האופניים הפך לחלק אינטגרלי בחגיגות העצמאות מידי שנה.
מאות רבות של ילדים, הורים ומבוגרים, נטלו חלק בהפנינג המרוץ כשהם לובשים חולצות מיוחדות שהודפסו לשם כך וחובשים קסדות מגן.

סיום המרוץ לווה בטקס שבו חולקו למשתתפים תעודות ומדליות וכן הוגרלו זוגות אופניים לזוכים המאושרים.
השנה בשל ההנחיות הנובעות ממגיפת הקורונה, לא ניתן היה לקיים את המרוץ כהלכתו, אך כפי שאמר ראש המועצה : ” מסורת לא שוברים!” וביום העצמאות התייצבו ראש המועצה ועוזרו האישי יוסי בוארון, אחיו הצעיר של משה ז”ל, לבושים בבגדי ספורט וחמושים באופניים, מול בית הוריו של משה ז”ל. אם ובנות המשפחה נתנו את ברכת הדרך, ראש המועצה בירך והרוכבים יצאו לדרך בראש שיירה שמנתה את משאיות הבידור. ראש המועצה הבטיח שבשנה הבאה בע”ה, יופק המירוץ בהשתתפות התושבים ולתפארת באר-יעקב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן