להמשיך את המומנטום: הפועל אשקלון נגד מכבי יבנה

למרות שהייתה בעשרה שחקנים כמעט חצי שעה, מכבי יבנה ניצחה את בני לוד ותקווה היום להמשיך את התקופה היפה שלה גם באשקלון

כשהיא מעודדת אחרי ניצחון יפה על בני לוד, מכבי יבנה תצא היום (שישי) למשחק חוץ מול הפועל אשקלון בשעה 13.00. חניכיו של יוסי זוזוט יכולים להיות מרוצים מפתיחת העונה שלהם, כשעד כה הם, ביחד עם עוד שתי קבוצות בלבד, עדין לא הפסידו העונה.

יבנה תגיע למשחק אחרי ניצחון 2-1 על בני לוד זאת למרות שהייתה בעשרה שחקנים בחצי השעה האחרונה. השופט אור לוגסי הוציא לדרך את המפגש והפתיחה של האורחים הייתה מעולה כאשר הקבוצה של לוד שלטה במרכז השדה, הגיעה למצבים בעיקר בזכות יונתן כהן שגם קבע 1-0 בדקה העשירית מבעיטה יפה מחוץ לרחבה. ברבע השעה הראשונה יבנה לא הייתה בעניינים ובדקה ה-17 הגיעה למצב ראשון. הכדור הגיע לרחבה מהמרכז, טעות בהגנת האורחים, מזרחי בעט מהאוויר והשוער הציל לקרן. הכדור הוגבה לרחבה על ידי דהדי, חורי הסיט עם הראש ובנש החמיץ מקרוב.בדקה ה-20 פסו לקח כדור במרכז השדה, רץ ומעשרים מטרים שחרר כדור שעבר ליד העמוד. בדקה ה-25 שירזי חדר לרחבה, מסר לקוריק שבעט טוב אבל רחמים הדף לקרן. בדקה ה-26 בנש השווה מפנדל ל1-1.  בדקה ה-34 גיא שטח קיבל כדור במרכז השדה, עבר שלושה שחקנים של לוד, היתל בשוער ובעט החוצה. בדקה ה-42 רצף של קרנות עבור יבנה הביאו לנגיחה של דהדי מעל המשקוף. בדקה ה-45 שלום יוסף הגביה מצד ימין, רחמים יצא עד קצה הרחבה כמעט, שמט את הכדור וברגע האחרון התעשת וקלט. שוויון בהפסקה עם שליטה של יבנה. חשוב לציין שלוד, למרות שלא הייתה במשחק, הגיעה לשני מצבים וסיכנה את הגנת המקומיים. יבנה מנגד הייתה חייבת לנצל את המצבים שלה ולהוליך בבטחה אחרי 45 דקות.

בדקה ה-57 כדור קרן של לוד עלה לרחבה על ידי ינאי דוד, דאמנה החזיר לו, כהן הגביה וקבילו נותר לא מכוסה, בעט לפינה אך רחמים הדף. בדקה ה-58 טעות של בנש הובילה לעבירה שלו וכרטיס אדום ישיר. את הכדור החופשי בעט כהן מעל השער. בדקה ה-60 בן בסט המקומי המשיך להיות במרכז העניינים. הכדור שלו עלה מעל הגנת לוד, הגיע לבכר שמול השוער בעט חלש. בדקה ה-64 יבנה עלתה ליתרון 2-1 אחרי טעות בהגנת לוד. מישל חורי אמר תודה ומול שער ריק כבש את השני של הצהובים. דקה אחר כך בן יוסף מסר לריסמני שטיווח את השער אך זה יצא החוצה. בדקה ה-68 עוד מצב ללוד: בוסקילה ניצל רפיון קל מאחור ובעט לידיים של רחמים. בדקה ה-73 עדני ניסה את מזלו ממרחק וזה הלך גבוה מעל השער של יבנה. בדקה ה-76 חדד הגביה לבוסקילה שנגח לקרקע ולמשקוף של יבנה. בדקה ה-80 הקבוצה המארחת החלה להעביר זמן. היחיד שניסה להעיר את חבריו היה עזריה אך הוא לא הצליח לבדו במשימה. השופט הוסיף שמונה דקות לסיום המשחק וזה הסתיים בניצחון 2-1 של יבנה. 

בסיום מאמן לוד, גדי כרמלי היה עצבני: “הייתה קבוצה אחת על המגרש, שמשחקת את הכדורגל הכי יפה בליגה לדעתי, מניעה את הכדור היטב. קבוצה שנייה שמתגוננת וחושבת רק הגנה, הצליחה לגנוב את הגול מה שהביא לה ניצחון. אנחנו לוחצים, מחזיקים בכדור והם במתפרצת לא קשורה ליחסי כוחות במגרש כובשים. שיהיה להם בהצלחה אם זאת הדרך שלהם. לי יש את הדרך שלי, תמיד נשחק כדורגל בכל מקום ובכל מגרש. הקבוצה שלי צריכה להיות דוגמה לכל הכדורגל הישראלי. קבוצה צעירה, קבוצה של שחקנים מוכשרים שמשחקים כדורגל יפה אבל סובלים מחוסר ניסיון, אנחנו יוזמים ותוקפים אבל לא מצליחים לכבוש. בכדורגל צריך זמן ואנחנו במיוחד בגלל שהם צעירים מאוד. יש להם את הדרך שלהם, אני מסתכל על הקבוצה שלי, היינו עדיפים, שלטנו במשחק, קצת מחץ חסר וספגנו”.

 

שעריים: פניה לאן?

דווקא שהיה נראה כי מכבי שעריים נכנסת למומנטום הגיע הפסד ביתי מפתיע למכבי אשדוד. האם היום באילת הקבוצה תתאושש?

מכבי שעריים תפגוש היום (שישי) בשעה 11.45 את בני אילת למשחק במסגרת המחזור השביעי של ליגה א’. חניכיו של מוסה בן חיים יגיעו למשחק אחרי הפסד ביתי למכבי אשדוד וכשהם במרחק של ארבע נקודות בלבד מהקו האדום, שם נמצאת אילת אגב.

משחקה האחרון של שעריים מול אשדוד היה מאכזב. הכחולים לא מצאו את הרשת והפסידו. בדקה ה-18 דניאל אגמי התקדם עם הכדור, בעט חד בחצי גובה וחדריאן הדף טוב. זה הגיע לחביב שבניסיון הראשון בעט באוויר. הגנת שעריים לא הצליחה להשתלט ולהרחיק אבל הק בעט החוצה. בדקה ה-30 נפסד פנדל לזכות האורחת ובר סוויסה הכניע את שוער שעריים, 1-0 לאשדוד. עד ההפסקה לא נרשמו מצבים ממשיים נוספים.

בדקה  ה-52 כדור חופשי של ארביב הלך למסגרת , שוער אשדוד הדף אבל חן שלח את הכדור החוזר ליד הקורה. בדקה ה-59 בנימין התקדם, מסר לאשר שהחזיר לו ובעט טוב מ23 מטרים אבל זה הלך החוצה. אשדוד הגיעה למצב הראשון שלה בחצי השני בדקה ה-62 כאשר דמקה התמסר עם דגן והבעיטה של האחרון מצאה את חדריאן במקום אחרי שאשר הקשה על החלוץ האורח לשחרר בעיטה מספיק טובה. בדקה ה-65 הגבהה לרחבה מהאגף הימני הלכה היישר לראש של שרון שנגח לקרקע והחוצה.

 בדקה ה-74 שולמייסטר שחרר פצצה מ33 מטרים והכדור הלך גבוה. אשדוד הורידה הילוך בדקות האחרונות וגם שעריים הבינה שיותר מדי היא לא תוציא מהמשחק הזה. בדקה ה-81 יצחק החל מהלך יפה, מסר לשרון שבעט מ13 מטרים החוצה. בדקה ה-87 כדור חופשי של שעריים עלה לרחבה אבל חקק לא הצליח למצוא את הרשת בבעיטה חלשה. בדקה האחרונה שעריים כמעט השיגה שער אבל נגיחה של שרון הלכה מעל המשקוף. בסיום הפסד 1-0 של שעריים השאיר אותה בתחתית הטבלה כשאחרי שישה משחקים היא עם ניצחון בודד בלבד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן