news08.net/ads.txt

לוד: פסטיבל “במזרח” ה-7 יוצא לדרך, כבר רכשתם כרטיס?

החלה רכישת הכרטיסים לפסטיבל “במזרח” השביעי שייערך בעיר לוד

בחג החנוכה הקרוב העיר לוד תואר בשלל מופעים בארבעה ימים של תיאטרון, מחול ומוסיקה. הפסטיבל נרקם בשיתוף פעולה של עיריית לוד, רשת המתנסים לוד ומשרד התרבות. הזמר קובי אוז יופיע בליווי תזמורת הנוער הייצוגית של לוד, הזמרת דיקלה תופיע עם ההצגה “חיים שלי”, יערך ערב טברנה, מופע אורות, מופעי מחול, תיאטרון ומוסיקה של להקות והרכבים מקומיים ועוד אירועים חגיגיים.

אבי גיל מנכ”ל רשת המתנסים לוד:אנו נרגשים וגאים להוציא לפועל את הפסטיבל הייחודי פרי עמלנו. הפסטיבל נמשך כארבעה ימים בהם אנו חוגגים את תרבות המזרח בסימן אהבת האדם, חיזוק המורשת וכמובן מה שהוא נר לרגלינו בעיר לוד – השלום והחיים המשותפים. אני מזמין את כולם לבוא ולהנות.”

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו: “זו השנה השביעית בה אנחנו חוגגים בעיר את פסטיבל במזרח, המביא לקדמת הבמה בעירנו את העושר והקלאסיקה הקיימת בתרבות המזרח, והמסמל יותר מכל את המפגש והקשר התרבותי היהודי-ערבי, כיאה לעיר לוד, לפסיפס התרבויות והעדות המרהיב שבה, ולרקמה האנושית המיוחדת במינה של תושביה, כעיר אשר יודעת לכבד ולתת ביטוי לכל תושביה, באמצעות התרבות, האמנות והמוזיקה.”

לרכישת כרטיסים לחצו כאן 

ימים שני-חמישי | 19-22.12.22 | כ”ה-כ”ח כסלו תשפ”ג

צילום: מתוך תכניית הפסטיבל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן