news08.net/ads.txt

למענם | פרויקט “תיק לכל ילד” חוזר לרחובות – הזמן שלכם לעזור!

לאחר הפוגה של שנה בשל הקורונה, פרויקט “תיק לכל ילד” חוזר לפעילות בניהול של ועדת קהילה בהנהגת ההורים העירונית ויניב עבדי הפעיל החברתי. הפרויקט החל לפני 8 שנים על ידי קבוצת פעילים רחובותיים בהובלת יניב עבדי במטרה לעודד תושבים לפעול האחד למען האחר. מטרת הפרויקט כפולה: תרומת ילקוטים למשפחות נזקקות ועידוד קיימות ושמירה על הסביבה.

תושבי העיר מוזמנים לתרום תיקים וציוד לבית הספר במצב טוב ותקין לטובת הפרויקט (תיקי גן, תיקי אוכל, ציוד משרדי, קלסרים, מחברות ועוד). את התרומות ניתן להעביר באמצעות כל אחד מנציגי האיסוף ברחבי העיר או לאחת מנקודת האיסוף הרבות הפזורות בעיר. נכון להיום ישנן למעלה מ-40 נקודות איסוף ברחבי העיר על ידי עשרות מתנדבים.

כמו כן, משפחות הניצבות בפני קושי כלכלי מוזמנות למלא בלינק את פרטיהם תוך הבטחה כי המידע יישאר חסוי ויהיה חשוף אך ורק לעיניה של נציגת הנהגת ההורים. במידע שיימסר לא יעשה כל שימוש, למעט לצורך סיוע בקבלת הציוד והתיקים לקראת שנת הלימודים הקרובה.

“לפני כשנתיים חולקו בתרומה למעלה מ-3,000 תיקים לילדי ישראל” מספר יניב. “הפרויקט מאגד בתוכו פעילים חברתיים, עמותות חסד, עסקים מקומיים וחברות עסקיות, וכולו למען הקהילה וההבנה כי מגיע לכל ילד בישראל להתחיל את שנת הלימודים עם תיק מחודש מלא ציוד. בשנים האחרונות הפרויקט התרחב עוד יותר כשמשפחות רבות הבינו כי הוא מעודד קיימות, וילדים רבים מגיעים בכדי להחליף התיק שלהם בתיק אחר ובכך חוסכים גם לסביבה וגם לכיס של הוריהם”.

השנה היעד הוא להגיע ל-3,000 תיקים שיאספו ויועברו לתלמידי ישראל. ההערכה היא כי במסגרת הפרויקט מצליחים להגיע אל למעלה מ-2,000 משפחות נזקקות.

יניב עבדי: “מרגש אותי כל שנה מחדש, להתחיל את הפרפרים בבטן, לראות את החברים מצטרפים, מפנים את הזמן שלהם, יחד עם הילדים שלהם, לבוא ולתת מעצמם למען הקהילה. זוהי תחושת סיפוק גדולה מאוד כאשר פעילים חדשים מצטרפים לפרויקט ונותנים מעצמם ובאים לידי ביטוי במארג המדהים שבנינו כאן כולנו”.

צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית: “הנהגת ההורים מתרגשת להיות שותפה של הפעילים החברתיים בעיר, לעודד התנדבות ונתינה בקרב ילדי והורי העיר, וכל זאת בחזרה למען ילדי העיר רחובות. בתי הספר מתגייסים ותורמים כמויות מעוררות השתאות של תיקים וציוד משרדי, שחוזר בחזרה לתושבי העיר. אנחנו מודים לכל השותפים על הזכות לקחת חלק בפרויקט המדהים הזה”.

בכל שאלה ניתן לפנות ליניב עבדי: 054-6250917 או חופית מור-יוסף מהנהגת ההורים: 052-820-2447

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן