news08.net/ads.txt

למרות הקורונה: הבנייה של פרויקט מלונאי חדש באילת יוצא לדרך

קבוצת כראל אחזקות, המקימה באילת את קומפלקס המגורים והמלונאות ‘בראון 42’, מדווחת כי חתמה עם קבלן הביצוע אריאל גבאי לעבודות החפירה והדיפון של הפרויקט.  העבודות יחלו בימים הקרובים. היקף העסקה מוערך ב-18 מיליון שקל.

אבי כראל, מייסד קבוצת כראל אחזקות, מסר כי “אני שמח להתחיל את בנייתו של קומפלקס המלונאות והמגורים בראון 42. מדובר במלון חדש שייבנה בעיר אחרי 17 שנה ומתחם מגורים הכולל 223 יח”ד. בראון 42 הוא הסנונית הראשונה בהיקף הפרויקטים שצפויים לצאת לדרך בעיר אילת, ואני מעריך שיזמים נוספים יזהו את הפוטנציאל בעיר וישקיעו בשער הדרומי של מדינת ישראל”.

אריאל גבאי, בעלי חברת אריאל גבאי: “בראון 42° באילת הוא פרויקט מורכב ומיוחד במונחים הנדסיים מעצם היותו מתחם משולב של מלונאות, מגורים, בילוי והסעדה. אנחנו אוהבים את הפרויקט שיוזמת קבוצת כראל הפועלת לשינוי פני העיר אילת ושמחים להיות חלק מימנו. קבוצת AVIV AMCG המתמחה בניהול מגה פרויקטים כבר מעל 30 שנה, תנהל  את הפרויקט הזה משלב התכנון והביצוע, כולל פיקוח בשטח עד למסירה והפעלה. מנהלי הפרויקט מטעם הקבוצה הם אהוד צין ודוד אטיאס בליווי מרגלית מוסה-פרידברג, סמנכ”ל תכנון, ניהול ומערכים”. 

אהוד צין, מנכ”ל קבוצת AVIV AMCG: “הפרויקט מתוכנן ומנוהל במודל BIM, כולל גישות מתקדמות מעולם ה- Lean Constructionעל בסיס PMO ו-Last Planner. אנו שמחים על כך שלמרות אילוצי הקורונה הפרויקט ממשיך להתקדם לפי לוחות הזמנים ובקצב במתכונן”.

קומפלקס המגורים והמלונאות בראון 42 כולל 223 דירות בנות 2 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בבעלות פרטית וכן מלון חמישה כוכבים הכולל 155 חדרים. הקומפלקס תוכנן על ידי אדריכל העל יהודה פייגין. מתחם המגורים בקומפלקס מופרד מהמלונאות והדירות למגורים נמצאות בבעלות הדיירים בטאבו. כראל מציעה במתחם דירת 2 חדרים בשטח של כ-50 מ”ר ומרפסת של 14 מ”ר במחיר של החל מ-1.2 מיליון שקל ודירות גן החל מ-1.35 מיליון שקל.

רשת מלונות בראון תנהל את המלון בקומפלקס לאחר שחתמה על הסכם ניהול עם כראל אחזקות. מדובר בהסכם ל-25 שנה בהיקף כספי של כ-180 מיליון שקל. בראון 42 ממוקם על כביש הערבה ובצמוד לשדה התעופה הישן שנסגר.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן