news08.net/ads.txt

לראשונה באברטו בגדרה – תפריט ארוחות בוקר חדש בכל ימות השבוע

לאחר תקופת התאמה והרחבת שטח הישיבה, מסעדת אברטו שבגדרה חוזרת לשגרת האירוח בהתאם להנחיות משרד הבריאות, וזאת על מנת לוודא שבריאות אורחי המסעדה תהיה בראש סדר העדיפויות. המסעדה, אשר מזוהה עם אחד מתפריטי בראנצ׳ סוף השבוע המסקרנים בארץ מעדכנת את אופן ההגשה שלו, ומעתה תפריט הבראנצ׳ המפורסם שבמקום לא יוגש כבופה פתוח, אלא ייערך כארוחת בוקר בהגשת שפע פתיחים, לחמים, מטבלים, סלטים למרכז השולחן, לצד מנה עיקרית לבחירה. 

צילום-אפיק-גבאי

ארוחת הבוקר החדשה באברטו כוללת גם כוס שתיה קרה או קפה לכל סועד, ובנוסף מעתה – תוגש לא רק בסופי שבוע – אלא גם בימי אמצע השבוע. לפתיחת ארוחת הבוקר החדשה של אברטו יוגשו מזטים וסלטים למרכז השולחן, בינהם ניתן יהיה למצוא: סלט סלקים; סלט טאבולה עם שקדים פרוסים וחמוציות; סלט עגבניות שרי עם בזיליקום ובלסמי; סלט עדשים שחורות ובטטה; סלט פסטו; קרם חצילים; צזיקי; טחינה; סלט כרובית וטחינה; סלט שוק עשיר עם שפע ירקות טריים ועוד.

למנה עיקרית ניתן יהיה לבחור בין: ביצים העשויות לבחירתכם; חביתה, עין או מקושקשת עם תוספות לבחירה: בצל, עשבי תיבול, פטריות או פרמזן.

או ביצים ״אברטו סטייל״ :

  • בנדיקט: ביצים עלומות, פרנץ׳ טוסט, פונדו תרד פרמזן ורוטב הולנדז
  • שקשוקה ים תיכונית או טבעונית: תבשיל טבחה וחציל, שושקה צלויה, טחינה הר ברכה, כוסברה וארוגולה
  • לביבות ירק: לביבות כרישה על יוגורט, עגבניה מגורדת 
  • קרוק מדאם: לחם קסטן, גבינת צ׳דר, דוקסל פטריות, ביצת עין ורוטב הולנדז

מחיר ארוחת הבוקר עם ביצים לבחירה: 89 שקלים, מחיר ארוחת הבוקר עם ביצים ״אברטו סטייל״: 105 שקלים. בנוסף ניתן להזמין לילדים גם מנת ילדים הכוללת חביתה, עין או מקושקשת בתוספת סלט עם כוס מיץ תפוזים/לימונדה או אשכוליות – 45 שקלים. 

תפריט ארוחת בוקר חדש באברטו – ABERTO

ימים א-ה 08:00 – 11:00.

יומים ו׳-ש׳ 08:00 – 11:30.

שכביץ 5, גדרה – 08-6680066.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן