news08.net/ads.txt

לראשונה באילת מתחם מגורים להשכרה ארוכת טווח; מאיר יצחק הלוי: “פתרון מצוין להתמודדות עם משבר הדיור”

תכנית ראשונה להקמת מתחם הכולל 140 דירות להשכרה ארוכת טווח (15 שנים לפחות), הופקדה בוועדה המקומית אילת. מדובר בתוכנית שמקדמת חברת “דירה להשכיר” ברובע 11 בשכונת השחמון.

על פי התוכנית יוסב מתחם מגורים הכולל 71 יחידות דיור צמודי קרקע דו קומתי טורי, למתחם בניה רוויה הכולל 140 דירות במבנים בני 3-5 קומות הכוללות דירות בגדלים שונים.  20% מהדירות תהיינה דירות קטנות בשטח של עד 80 מ”ר. מתחם זה הוא הפרויקט הראשון של חברת “דירה להשכיר” באילת. המכרז צפוי להתפרסם ברבעון האחרון של השנה הנוכחית.

מאיר יצחק הלוי ראש עיריית אילת: ״אנו שמחים להרחיב את המענים למתן פתרונות דיור לתושבים במיוחד לזוגות צעירים. תחום ההשכרה, נזנח בשנים האחרונות ואני מוצא, שזה פתרון מצוין להתמודדות עם משבר הדיור בישראל. תנופת הבינוי באילת מלמדת על האמון של היזמים והמשקיעים בה גם בצל המשבר עמו אנו מתמודדים וזה ללא ספק מחמם את הלב”.

אסף אריכא מהנדס עיריית אילת: ״כחלק מתנופת הפיתוח בעיר אילת, אנו במינהל הנדסה עושים מאמצים רבים לקדם במהירות תכניות משמעותיות לעיר. אחת מהן היא התוכנית להקמת מתחם הדיור להשכרה. אנו מבינים את הצורך של הציבור בפתרונות השכרה לטווח ארוך ומעודדים זאת״.

רובע 11 הוא הרובע המערבי ביותר בשכונת שחמון באילת והוא יכלול עם סיום הבניה 1,141 יחידות דיור. במקביל לפיתוח רובע 11 גם עבודות הפיתוח של רובע 2  בשכונה נמצאות בעיצומן. שכונת שחמון שבנייתה החלה בשנות ה-90, עתידה לכלול כ- 9,000 בתי אב לכשתושלם בניית שני הרובעים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן