news08.net/ads.txt

לראשונה מפרוץ המגפה: תיירים מחוסנים יוכלו להיכנס לישראל מ-1 בנובמבר

ישראל תאפשר כניסת תיירים מחוסנים ומחלימים הל מ-1 בנובמבר. כך הוחלט בצהריים (חמישי) בדיון אצל ראש הממשלה נפתלי בנט. ההחלטה כפופה לאישור קבינט הקורונה. למתווה הוכנסה הסתייגות בעקבות גילוי הווריאנט החדש – והוחלט שלא להכיר בינתיים בחיסון הרוסי. כמו כן נכון לעכשיו לא תאושר כניסה של תיירים ממדינות שבהם יש התפשטות של תת-הזן AY4.2.
בנט ביקש עוד כמה ימים לבחון את ההכרה בחיסון הרוסי, אך ייתכן שהוא ממתין לפגישתו מחר עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, כדי להכריז על כך בנוכחותו. נכון לעכשיו ההכרה בחיסון נדחתה ל-1 בדצמבר.

הרשאים להיכנס לישראל:

– זרים שחוסנו ב-2 חיסונים של פייזר וחלפו 7 ימים או יותר מעת קבלת החיסון השני.
-זרים שחוסנו ב-2 החיסונים של מודרנה, אסטרהזניקה, סינובאק וסינופארם וחלפו 14 ימים או יותר מקבלת החיסון השני ביום כניסתם לישראל.

-זרים שחוסנו בחיסון אחד של יאנסן וחלפו 14 ימים או יותר מהחיסון ביום כניסתם לישראל.

-זרים שחוסנו במנת הבוסטר של פייזר וחלפו 7 ימים או יותר מהחיסון ביום כניסתם לישראל.

עוד יוכלו להיכנס לישראל זרים שהחלימו ויציגו אסמכתא לתוצאה חיובית בבדיקת NAAT (בדיקה מולקולרית דוגמת PCR) וחלפו 11 יום או יותר מהבדיקה ביום כניסתם לישראל. כמו כן, תאושר כניסתם של זרים שהחלימו וקיבלו לפחות מנה אחת מהחיסונים שאושרו על ידי ארגון הבריאות העולמי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן