news08.net/ads.txt

מבולבלים? גם אנחנו! עיריית יבנה הורתה לפתוח את דלתות בית הכנסת “אוהב ציון”

רק אתמול דיווחנו לכם כי עיריית יבנה סגרה את דלתות בית הכנסת “אוהב ציון” וריתכה את דלתות הכניסה בעקבות ברית מילה שהתקיימה במקום ובכך הפרה את ההנחיות. לפני זמן קצר מתברר כי העירייה חזרה ממעשיה ופתחה שוב את הדלתות. 
תושב העיר, שנכח בבית הכנסת אמר: “שמח שלפחות במקרה הזה עיריית יבנה הבינה שטעתה, ועברה על החוק ברגע שצבי גוב-ארי הורה לרתך את הדלת, והשכילה מהר מהר ללכת ולפתוח את הדלת שרותכה”.
מעיריית יבנה נמסר: “מבנה הכולל הנמצא בסמוך פתוח וימשיך לפעול עפ”י הכללים והנחיות משרד הבריאות. בית הכנסת והמבנה לאירועים בו התקיים טקס ברית המילה יישאר סגור עד הודעה חדשה”.

כזכור, בסיור שגרתי של צוות הפיקוח והשיטור העירוני בעיר נמצא כי בשטח בית הכנסת מתקיים טקס ברית מילה רב-משתתפים ובניגוד להנחיות משרד הבריאות. האורחים התבקשו להתפזר מהמקום והאחראי על בית כנסת נקנס בסכום של 2,500 ש”ח.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן